Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Koło, dnia 5 marca 2024r.
PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA
Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo (Dz.U. 2023, poz. 1478 ze zm.), PODAJE SIĘ DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, że Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
ul. Prusa 3, 62-600 Koło na wniosek złożony przez PV 100 Sp. z o. o wszczął postępowanie w sprawie przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole znak: PO.ZUZ.3.4210.301.2022.MJ z dnia 23.11.2022r., dla firmy Elektrownie Wiatrowe Dobra Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 - 862 Łódź, na rzecz firmy PV 100 Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 – 862 Łódź.
ul. Prusa 3, 62-600 Koło na wniosek złożony przez PV 100 Sp. z o. o wszczął postępowanie w sprawie przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole znak: PO.ZUZ.3.4210.301.2022.MJ z dnia 23.11.2022r., dla firmy Elektrownie Wiatrowe Dobra Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 - 862 Łódź, na rzecz firmy PV 100 Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 – 862 Łódź.
Wnioski oraz uwagi w powyższej sprawie można składać w terminie 4 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w Zarządzie Zlewni w Kole przy ul. Prusa 3, 62-600 Koło, od pn. do pt. w godzinach urzędowania od 8.00 do 15.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r. Drukuj informację Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-06 13:48:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-06 13:48:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-05 07:33:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 186 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.8.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwość wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.8.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3
w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy oraz 88 lit. c rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy oraz 88 lit. c rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
1) Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 19 grudnia2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.1115.2023.SK.2 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 06 września 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.46.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
3)Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wydał opinię z dnia 12 grudnia 2023 r. znak: PO.ZZŚ.5.435.381.2023.BM o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.
4) Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
5) Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
6) Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.10.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 08:27:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 08:27:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-05 07:32:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 225 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.10.2023.SW _Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 5 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.10.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-07 23:44:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-07 23:44:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-05 07:32:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 260 raz(y) |
Obwieszczenie Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 19 grudnia 2023 r. nr SKO-ZP-4160/284/2023
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 19 grudnia 2023 r. nr SKO-ZP-4160/284/2023 Drukuj informację Obwieszczenie Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 19 grudnia 2023 r. nr SKO-ZP-4160/284/2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-21 15:05:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-21 15:05:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:53:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 190 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia 2023 roku nr IGOŚR.6831.8.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6831.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości o numerze ewidencyjnym 2 obręb Rzymsko BG.
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6831.8.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 97a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6831.8.2023, zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości o numerze ewidencyjnym 2 obręb Rzymsko BG.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia 2023 roku nr IGOŚR.6831.8.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia 2023 roku nr IGOŚR.6831.8.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-20 23:38:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-20 23:38:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 15:55:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 178 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.15.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.15.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.15.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.15.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-20 23:34:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-20 23:34:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:52:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 170 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.14.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.14.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.14.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.14.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-20 23:31:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-20 23:32:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:52:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 176 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 grudnia roku nr IGOŚR.6733.9.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.9.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku szaletu miejskiego oraz zewnętrznej instalacji oświetleniowej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1681/1 i 1682/7 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 5 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6730.47.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 6 grudnia 2023r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.9.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku szaletu miejskiego oraz zewnętrznej instalacji oświetleniowej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1681/1 i 1682/7 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 6 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 grudnia roku nr IGOŚR.6733.9.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 grudnia roku nr IGOŚR.6733.9.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-06 21:55:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-06 21:55:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:52:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 217 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.10.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwości wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 5 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.10.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 2 pkt 3 w związku z § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 29 listopada 2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.1273.2023.KJ.3 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 16 października 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.49.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
- Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole wydał opinię z dnia 19 października
2023 r. znak: PO.ZZŚ.3.4901.209.2023.RG o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. - Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
- Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
- Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.12.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-06 01:09:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-06 01:09:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:52:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 240 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Dobra, dnia 5 grudnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6730.47.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 5 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6730.47.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-06 00:26:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-06 00:27:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:53:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 224 raz(y) |