Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 19 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.5.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.5.2024 ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznych linii kablowych nn-0,4kV, budowie linii kablowych SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Dobra, dnia 19 marca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.5.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 19 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.5.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznych linii kablowych nn-0,4kV, budowie linii kablowych SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 19 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 19 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 19 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-19 18:41:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-19 18:42:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-19 18:42:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 89 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Dobra, dnia 14 marca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.1.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-14 20:04:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-14 20:04:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-14 20:05:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 121 raz(y) |
Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 12 marca 2024r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
z dnia 12 marca 2024r.
o wydaniu w dniu 12 marca 2024r. decyzji nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
udzielającej na wniosek Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej pozwolenia wodnoprawnego na:
usługę wodną obejmującą odprowadzanie ścieków przemysłowych - wód popłucznych pochodzących ze stacji uzdatniania wody w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra, do urządzenia wodnego - rowu melioracji wodnych R-3 w km 1+85 zlokalizowanego na działkach o nr ew. 500 i 483 obręb Długa Wieś, gmina Dobra, powiat turecki, woj. wielkopolskie, za pomocą istniejącego wylotu
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 12 marca 2024r. Drukuj informację Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 12 marca 2024r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-14 13:39:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-14 13:39:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-14 13:45:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 123 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.3.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji, w sprawie znak IGOŚR.6733.3.2024, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oraz Linne oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
Dobra, dnia 14 marca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.3.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.3.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oraz Linne oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-14 13:33:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-14 13:33:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-14 13:34:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 125 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 marca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2023.ZS
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.4.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu postanowienia w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej
Dobra, dnia 11 marca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.4.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), a także art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zawiadamiam strony postępowania, że w dniu 11 marca 2024 r. zostało wydane postanowienie znak: IGOŚR.6220.4.2023.ZS o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej w decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 18 październik 2023 r., znak: IGOŚR.6220.4.2023.ZS o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Skęczniew-Zborów”.
Niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 7 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej: https://bip.dobra24.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, tablicy ogłoszeń sołectw: Rzechta, Skęczniew.
Z treścią postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 marca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2023.ZS Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 marca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2023.ZS
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-13 07:48:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-13 07:48:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-13 07:52:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 141 raz(y) |
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 marca 2024 roku o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 marca 2024 roku o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice Drukuj informację Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 marca 2024 roku o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-07 22:00:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-07 22:00:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-07 22:01:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 181 raz(y) |
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice Drukuj informację Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-07 21:53:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-07 21:54:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-07 21:56:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 144 raz(y) |
Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Koło, dnia 5 marca 2024r.
PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA
Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo (Dz.U. 2023, poz. 1478 ze zm.), PODAJE SIĘ DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, że Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
ul. Prusa 3, 62-600 Koło na wniosek złożony przez PV 100 Sp. z o. o wszczął postępowanie w sprawie przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole znak: PO.ZUZ.3.4210.301.2022.MJ z dnia 23.11.2022r., dla firmy Elektrownie Wiatrowe Dobra Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 - 862 Łódź, na rzecz firmy PV 100 Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 – 862 Łódź.
ul. Prusa 3, 62-600 Koło na wniosek złożony przez PV 100 Sp. z o. o wszczął postępowanie w sprawie przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole znak: PO.ZUZ.3.4210.301.2022.MJ z dnia 23.11.2022r., dla firmy Elektrownie Wiatrowe Dobra Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 - 862 Łódź, na rzecz firmy PV 100 Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 – 862 Łódź.
Wnioski oraz uwagi w powyższej sprawie można składać w terminie 4 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w Zarządzie Zlewni w Kole przy ul. Prusa 3, 62-600 Koło, od pn. do pt. w godzinach urzędowania od 8.00 do 15.00.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r. Drukuj informację Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-06 13:48:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-06 13:48:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-06 13:50:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 158 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.6.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.6.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów).
Dobra, dnia 4 marca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.6.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Aleksandrę Szamarę zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 4 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.6.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.6.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-04 15:35:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-04 15:35:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-04 15:35:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 154 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 28 lutego 2024 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu administracyjnym na prawach strony organizacji ekologicznej
Dobra, dnia 28 lutego 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 10 § 1, 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775, z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1094), zawiadamiam
wszystkie strony postępowania, że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Dostosowanie profilu podłużnego i przekroju poprzecznego rzek Kaczki i Trzemszy wraz z budowlami i kanałami łączącymi” wydano w dniu 28.02.2024 r. postanowienie, znak: IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021 o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu administracyjnym na prawach strony organizacji ekologicznej Fundacja Greenmind ul. Kaleńska 7/33; 04-367 Warszawa.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o zawieszeniu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej www.bip.dobra24.pl , na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Uniejowie, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Przykona oraz u sołtysa sołectwa Stawki.
Z treścią postanowienia oraz z zebraną w sprawie dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 28 lutego 2024 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 28 lutego 2024 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-04 15:25:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-04 15:25:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-04 15:26:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 151 raz(y) |