Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.3.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: „Budowa 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 35 oraz 36, obręb Januszówka, gmina Dobra”.
Dobra, dnia 23 lipca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.3.2024.SW
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 572), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 35 oraz 36, obręb Januszówka, gmina Dobra”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejski w Dobrej, Sołectwa Januszówka i Sołectwa Zagaj.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-23 22:20:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-23 22:20:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 13:28:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 52 raz(y) |
Obwieszczenie nr GKI-GP.6733.42.2024 Wójta Gminy Turek z dnia 9 lipca 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Turek, dnia 9 lipca 2024 r.
GKI-GP.6733.42.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) Wójt Gminy Turek zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą „Telekomunikacyjna linia kablowa w ramach inwestycji „Budowa relacji światłowodowej GPZ Turek Żuki - RS Dobra 2 w oparciu o linię SN 15kV Żuki-Dobra II"", na działkach o nr ewid.
- 113, 126, 127/1, 127/3, 128, 129, 130, 131/1, 131/2, 132/7, 132/8, 132/11, 132/17, 132/18, 132/20, 132/21, 133, 134, 135/4, 135/5, 136/1, 136/2, 136/3, 137, 157, 168/1, 168/8, 168/9, 168/10, 168/11, 250/2, 250/3, 251/3, 253/8, 256/3, 256/4, 257/2, 260/1, 260/2, 260/3, 260/6, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267/4, 268, 269, 270/2, 271/1, 271/2, 273, 274, 278, 284/1, 284/3, 284/4, 285/3, 285/4, 286, 289, 386, 387, 401, 402, obręb Żuki, gmina Turek
- 97, 198, 199, 200, 201, 202, 203/1, 203/2, 204, 205, 206/4, 207, 208, 209, 210/10, 210/16, 210/17, 211, 212, 213, 214, 215/10, 216, 217/25, 218, 219, 220, 221, 251, 252, 253, 254, 255/4, obręb Turkowice, gmina Turek
- 9/2, 10/1, 13, 14, 19/1, 20/1, 20/2, 20/3, 21, 52, 57, 58, 61, 63, 66/1, 66/2, 67, 71, 72, 76/8, 87, 89/1, 89/2, 90, 96, 97/1, 97/3, 228/1, 228/3, 228/4, 229/2, 231, obręb Kaczki Średnie, gmina Turek
- 4, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 23/3, 23/4, 23/5, 24, 26/1, 27/1, 31, 86, 90/1, 92/1, 93, 94, 96/1, 97/1, 97/2, 101, 104/1, 108/5, 108/7, 108/8, 109, 110, 220/1, 321, 327, 332, 335, obręb Wietchinin, gmina Turek
- 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 46, 47, 48, 49, 50/1, 59, 60, 62, 63/1, 63/2, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, obręb Kowale Pańskie, gmina Kawęczyn
- 22/1, 24/1, 26, 28/1, 29, 30/1, 31/1, 199, 201, 203, obręb Stefanów, gmina Dobra
- 155/1, 156, 160/1, 160/3, 165/2, 166, 168/2, 168/4, 168/5, 168/6, 171/1, 171/2, 172, 173, 180/4, 182/1, 182/2, 182/3, 183, 238/3, 238/4, 238/5, 238/6, 238/7, 238/8, 238/12, 238/13, 239, 253, 283/2, 285, 286, 289/3, 289/4, 290, 296, 297, 585, 586, 587, 588, 594, 596, 614/3, 615, 617, 618, 619/1, 619/2, 620, obręb Mikulice, gmina Dobra
- 33, 35, 36, 39/1, 39/2, 40/2, 52, 86, 167, 170/1, 181, 182, 184, 233, 577, obręb Długa Wieś, gmina Dobra
- 1054/1, 1866, 2115, obręb Dobra, gmina Dobra
Jednocześnie zawiadamiam o możliwości składania uwag i wniosków w w/w sprawie.
Jako miejsce składania uwag i wniosków ustala się siedzibę Urzędu Gminy ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek pokój nr 32.
Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk
/-/ Karol Mikołajczyk
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie nr GKI-GP.6733.42.2024 Wójta Gminy Turek z dnia 9 lipca 2024 roku Drukuj informację Obwieszczenie nr GKI-GP.6733.42.2024 Wójta Gminy Turek z dnia 9 lipca 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-12 01:22:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-12 01:22:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-12 01:24:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 150 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2024.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.4.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: ,,Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1, obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Dobra, dnia 4 lipca 2024 roku
Burmistrz Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.4.2024.SW
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz
art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 572), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1 , obręb Skęczniew, gmina Dobra”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 572), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1 , obręb Skęczniew, gmina Dobra”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, Sołectwa Skęczniew.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2024.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2024.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-05 21:38:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-05 21:38:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-05 21:51:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 179 raz(y) |