Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Uwaga awaria wodociągu 16 maja 2024 r. (czwartek) 9:00-12:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej informuje odbiorców, że w dniu 16 maja 2024 r. (czwartek) z powodu awarii na sieci wodociągowej, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody.
Wyłączeniem od godz. 9:00 zostaną objęte miejscowości: Dąbrowa od nr 1 do 28, Rzymsko od nr 1 do 3, Linne oraz Ostrówek.
Przewidywany czas przywrócenia dostawy wody godzina 12:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Pobierz dane XML Uwaga awaria wodociągu 16 maja 2024 r. (czwartek) 9:00-12:00 Drukuj informację Uwaga awaria wodociągu 16 maja 2024 r. (czwartek) 9:00-12:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-16 08:43:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-16 08:43:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 17:22:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 190 raz(y) |
14.05.2024 godz. 10:00 Bezpłatny WEBINAR | Finanse dla biznesu i podmiotów publicznych
Akapit nr 1 - brak tytułu
- Prowadzisz biznes i potrzebujesz środków na rozwój firmy lub poszukujesz kapitału na projekty prowadzone przez podmioty publiczne? Wiesz, że realizacja Twoich inwestycji, zakup czy modernizacja nieruchomości nie będą możliwe bez zewnętrznego finansowania? A może planujesz rozszerzyć obszar zbytu o zagraniczne rynki? Jeśli tak, to podczas naszego webinarium 14 maja o godzinie 10:00 uzyskasz odpowiedź, skąd pozyskać preferencyjne finansowanie.
- Poznasz również źródła kapitału na zapewnienie płynności finansowej przy realizacji kontraktu w ramach zamówień publicznych, finansowanie przedsięwzięć z obszaru rewitalizacji oraz modernizację budynków pod kątem energetycznym.
- Dodatkowo nasi eksperci wyjaśnią, jak uzyskać ulgi podatkowe w procesie inwestycyjnym. Jakie są jej warunki, wymagania formalno-prawne oraz terminy.
Zapraszamy na cykliczne webinarium „Fundusze z WFR. Prorozwojowe wsparcie regionu”. Agendę opracowaliśmy w szczególności z myślą o przedsiębiorcach, podmiotach publicznych, jak i organizacjach pozarządowych. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
Do zobaczenia online!
Pobierz dane XML 14.05.2024 godz. 10:00 Bezpłatny WEBINAR | Finanse dla biznesu i podmiotów publicznych Drukuj informację 14.05.2024 godz. 10:00 Bezpłatny WEBINAR | Finanse dla biznesu i podmiotów publicznych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-10 08:50:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-10 08:50:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 17:22:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 183 raz(y) |
Dzień otwarty w ZUOK „Orli Staw” 11 maja 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
W sobotę 11 maja 2024 roku z okazji 20-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej, zapraszamy na Dzień Otwarty Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw".
W godzinach od 10.00 do 16.00 będzie można zwiedzać obiekty zakładu, poznać metody zagospodarowania odpadów, zaczerpnąć informacji na temat prawidłowej ich segregacji.
W programie oprócz elementów edukacyjnych nie zabraknie atrakcji szczególnie dla dzieci i młodzieży takich jak dmuchane zamki, malowanie buziek, konkursy z nagrodami, efektowne eksperymenty, pokazy naukowe, spotkanie z Łosiem Czystosiem i wystawa sprzętu transportowego.
W tym dniu będzie można również oddać zużyty, ale kompletny sprzęt elektryczny i elektroniczny, a w zamian otrzymać drobny upominek.
Szczegółowe informacje na www.orlistaw.pl oraz profilach FB Łoś Czystoś i ZUOK Orli Staw.
Serdecznie zapraszamy!
Załączniki
Pobierz dane XML Dzień otwarty w ZUOK „Orli Staw” 11 maja 2024 roku Drukuj informację Dzień otwarty w ZUOK „Orli Staw” 11 maja 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-09 23:33:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-09 23:34:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 17:22:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 195 raz(y) |
Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w pracach nad projektem aktualizacji „Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2019-2025 wraz z planem inwestycyjnym”
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w pracach nad projektem aktualizacji „Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2019-2025 wraz z planem inwestycyjnym” Drukuj informację Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w pracach nad projektem aktualizacji „Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2019-2025 wraz z planem inwestycyjnym”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-09 22:07:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-09 22:07:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 17:25:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 285 raz(y) |
26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
Uprzątnięty piasek i ziemię proszę pozostawić na tak zwanych "kupkach" przy chodniku/drodze.
Akcje przeprowadzone w ubiegłych latach przyniosły oczekiwany efekt ciesząc się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców w związku z powyższym ponawiamy wiosenną akcję przed nadchodzącymi świętami.
Obowiązek uprzątnięcia przez Państwa zanieczyszczeń z chodników położonych przy Waszych nieruchomościach wynika z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wiedząc jednak, że problemem do zagospodarowania jest uprzątnięty piasek i ziemia postanowiliśmy je odebrać i zagospodarować we własnym zakresie, mając jednocześnie nadzieję, że ułatwi to Państwu utrzymanie czystości na przylegających do Waszych posesji ciągach komunikacyjnych.
Prosimy więc o przeprowadzenie prac porządkowych (uprzątnięcie chodników) przed swoimi posesjami do dnia 26 marca 2024 r. oraz o przekazanie powyższej informacji swoim sąsiadom.
Pobierz dane XML 26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra Drukuj informację 26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-19 10:19:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-19 10:19:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 22:08:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 302 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Biskupa w Miłkowicach zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 21:34:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 21:34:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 22:08:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 335 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn.
„Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
„Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 21:12:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 21:12:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 22:08:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 316 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 13:57:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 13:57:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 22:08:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 321 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-21 12:46:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-21 12:46:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 22:08:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 415 raz(y) |
Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich
Akapit nr 1 - brak tytułu
W poniedziałek, 5 lutego wystartowała kolejna edycja programu „Danie Wspólnych Chwil” przeznaczonego dla Kół Gospodyń Wiejskich (KGW). Można uzyskać w nim 8 tysięcy złotych (w postaci e-Kodu do Biedronki) na organizację spotkań dla seniorów.
„Danie Wspólnych Chwil” to projekt, który ma na celu przeciwdziałanie samotności osób starszych z terenów wiejskich i aktywizowanie lokalnej społeczności.
"Jego zasady są proste - uczestniczące w akcji Koła Gospodyń Wiejskich organizują cykliczne spotkania przy wspólnym stole, na które zapraszają seniorów ze swojej okolicy. Dzięki temu osoby starsze zyskują dodatkową okazję, by spędzić czas z innymi ludźmi, a cała społeczność może się lepiej zintegrować i budować więzi międzyludzkie" - podkreśla Fundacja Biedronka. .
Najważniejsze informacje o programie:
- III edycja programu będzie edycją całoroczną - trwającą od marca do grudnia 2024 r.
- Fundacja Biedronki zapewnia środki na zakup produktów potrzebnych do organizacji spotkań dla seniorów, przekazując e-kody w wysokości 8000 zł do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka
- Zadaniem kół gospodyń wiejskich jest organizacja spotkań dla samotnych seniorów z lokalnej społeczności - w czasie trwania edycji należy zorganizować min. 6 spotkań - każde w odstępie co najmniej 3 tygodni
- Po każdym spotkaniu KGW wypełnia i przesyła Fundacji krótkie sprawozdanie (w formie online)
- Fundacja zapewnia wsparcie w zakresie organizacji spotkań oraz w zakresie praktycznej wiedzy z zakresu żywienia seniorów
Dla KGW biorących udział w programie przewidziane są dodatkowe aktywności:
- spotkania z dietetyk programu o różnorodnej tematyce,
- gadżety związane z programem, przydatne do organizacji spotkań,
- scenariusze na spotkania,
- konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
- dedykowana grupa na Facebook'u
Jak się zgłosić do Programu?
- START REKRUTACJI: 05.02.2024, GODZ. 12:00
- W nowej edycji przygotowaliśmy miejsca dla 1100 kół gospodyń wiejskich (zarejestrowanych w ARiMR lub o statusie stowarzyszenia zwykłego/rejestrowego)
Kryteria formalne:
W programie mogą wziąć udział:
- KGW, które zostały założone nie później niż do 31.07.2023
- KGW o zbieżnych celach statutowych z celami programu
Więcej informacji:
www.daniewspolnychchwil.pl
www.daniewspolnychchwil.pl
Pobierz dane XML Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich Drukuj informację Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 08:00:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 08:00:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-02 15:14:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 429 raz(y) |