ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Uwaga awaria wodociągu 16 maja 2024 r. (czwartek) 9:00-12:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej informuje odbiorców, że w dniu 16 maja 2024 r. (czwartek) z powodu awarii na sieci wodociągowej, wystąpi czasowa przerwa w dostawie wody.
 
Wyłączeniem od godz. 9:00 zostaną objęte miejscowości: Dąbrowa od nr 1 do 28, Rzymsko od nr 1 do 3, Linne oraz Ostrówek.
 
Przewidywany czas przywrócenia dostawy wody godzina 12:00.
 
Za utrudnienia przepraszamy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-16 08:43:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-16 08:43:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 17:22:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
190 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

14.05.2024 godz. 10:00 Bezpłatny WEBINAR | Finanse dla biznesu i podmiotów publicznych

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
  • Prowadzisz biznes i potrzebujesz środków na rozwój firmy lub poszukujesz kapitału na projekty prowadzone przez podmioty publiczne? Wiesz, że realizacja Twoich inwestycji, zakup czy modernizacja nieruchomości nie będą możliwe bez zewnętrznego finansowania? A może planujesz rozszerzyć obszar zbytu o zagraniczne rynki? Jeśli tak, to podczas naszego webinarium 14 maja o godzinie 10:00 uzyskasz odpowiedź, skąd pozyskać preferencyjne finansowanie.
  • Poznasz również źródła kapitału na zapewnienie płynności finansowej przy realizacji kontraktu w ramach zamówień publicznych, finansowanie przedsięwzięć z obszaru rewitalizacji oraz modernizację budynków pod kątem energetycznym.  
  • Dodatkowo nasi eksperci wyjaśnią, jak uzyskać ulgi podatkowe w procesie inwestycyjnym. Jakie są jej warunki, wymagania formalno-prawne oraz terminy.
Zapraszamy na cykliczne webinarium „Fundusze z WFR. Prorozwojowe wsparcie regionu”. Agendę opracowaliśmy w szczególności z myślą o przedsiębiorcach, podmiotach publicznych, jak i organizacjach pozarządowych. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
 
Do zobaczenia online!

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-10 08:50:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-10 08:50:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 17:22:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
183 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dzień otwarty w ZUOK „Orli Staw” 11 maja 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

W sobotę 11 maja 2024 roku z okazji 20-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej, zapraszamy na Dzień Otwarty Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw".
 
 
W godzinach od 10.00 do 16.00 będzie można zwiedzać obiekty zakładu, poznać metody zagospodarowania odpadów, zaczerpnąć informacji na temat prawidłowej ich segregacji.
 
W programie oprócz elementów edukacyjnych nie zabraknie atrakcji szczególnie dla dzieci i młodzieży takich jak dmuchane zamki, malowanie buziek, konkursy z nagrodami, efektowne eksperymenty, pokazy naukowe, spotkanie z Łosiem Czystosiem i wystawa sprzętu transportowego.
 
W tym dniu będzie można również oddać zużyty, ale kompletny sprzęt elektryczny i elektroniczny, a w zamian otrzymać drobny upominek.
 
Szczegółowe informacje  na www.orlistaw.pl oraz profilach FB Łoś Czystoś i ZUOK Orli Staw.
 
Serdecznie zapraszamy!

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-09 23:33:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-09 23:34:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 17:22:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w pracach nad projektem aktualizacji „Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2019-2025 wraz z planem inwestycyjnym”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-09 22:07:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-09 22:07:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 17:25:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
285 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,

Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
 
Uprzątnięty piasek i ziemię proszę pozostawić na tak zwanych "kupkach" przy chodniku/drodze.
 
Akcje przeprowadzone w ubiegłych latach przyniosły oczekiwany efekt ciesząc się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców w związku z powyższym ponawiamy wiosenną akcję przed nadchodzącymi świętami.
 
Obowiązek uprzątnięcia przez Państwa zanieczyszczeń z chodników położonych przy Waszych nieruchomościach wynika z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wiedząc jednak, że problemem do zagospodarowania jest uprzątnięty piasek i ziemia postanowiliśmy je odebrać i zagospodarować we własnym zakresie, mając jednocześnie nadzieję, że ułatwi to Państwu utrzymanie czystości na przylegających do Waszych posesji ciągach komunikacyjnych.
 
Prosimy więc o przeprowadzenie prac porządkowych (uprzątnięcie chodników) przed swoimi posesjami do dnia 26 marca 2024 r. oraz o przekazanie powyższej informacji swoim sąsiadom.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-19 10:19:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-19 10:19:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-09 22:08:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Biskupa w Miłkowicach zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
 
Pełna informacja - kliknij

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 21:34:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 21:34:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-09 22:08:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
335 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn.
„Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
 
 
Pełna informacja - kliknij

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 21:12:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 21:12:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-09 22:08:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
316 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
 
Pełna informacja - kliknij

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 13:57:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 13:57:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-09 22:08:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
321 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
 
Pełna informacja - kliknij
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 12:46:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 12:46:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-09 22:08:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich

Akapit nr 1 - brak tytułu

W poniedziałek, 5 lutego wystartowała kolejna edycja programu „Danie Wspólnych Chwil” przeznaczonego dla Kół Gospodyń Wiejskich (KGW). Można uzyskać w nim 8 tysięcy złotych (w postaci e-Kodu do Biedronki) na organizację spotkań dla seniorów.
 
„Danie Wspólnych Chwil” to projekt, który ma na celu przeciwdziałanie samotności osób starszych z terenów wiejskich i aktywizowanie lokalnej społeczności.
"Jego zasady są proste - uczestniczące w akcji Koła Gospodyń Wiejskich organizują cykliczne spotkania przy wspólnym stole, na które zapraszają seniorów ze swojej okolicy. Dzięki temu osoby starsze zyskują dodatkową okazję, by spędzić czas z innymi ludźmi, a cała społeczność może się lepiej zintegrować i budować więzi międzyludzkie" - podkreśla Fundacja Biedronka. .
 
Najważniejsze informacje o programie:
  • III edycja programu będzie edycją całoroczną - trwającą od marca do grudnia 2024 r.
  • Fundacja Biedronki zapewnia środki na zakup produktów potrzebnych do organizacji spotkań dla seniorów, przekazując e-kody w wysokości 8000 zł do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka
  • Zadaniem kół gospodyń wiejskich jest organizacja spotkań dla samotnych seniorów z lokalnej społeczności - w czasie trwania edycji należy zorganizować min. 6 spotkań - każde w odstępie co najmniej 3 tygodni
  • Po każdym spotkaniu KGW wypełnia i przesyła Fundacji krótkie sprawozdanie (w formie online)
  • Fundacja zapewnia wsparcie w zakresie organizacji spotkań oraz w zakresie praktycznej wiedzy z zakresu żywienia seniorów
Dla KGW biorących udział w programie przewidziane są dodatkowe aktywności:
  • spotkania z dietetyk programu o różnorodnej tematyce,
  • gadżety związane z programem, przydatne do organizacji spotkań,
  • scenariusze na spotkania,
  • konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
  • dedykowana grupa na Facebook'u
Jak się zgłosić do Programu?
  • START REKRUTACJI: 05.02.2024, GODZ. 12:00
  • W nowej edycji przygotowaliśmy miejsca dla 1100 kół gospodyń wiejskich (zarejestrowanych w ARiMR lub o statusie stowarzyszenia zwykłego/rejestrowego)
Kryteria formalne:
W programie mogą wziąć udział:
  • KGW, które zostały założone nie później niż do 31.07.2023
  • KGW o zbieżnych celach statutowych z celami programu
Więcej informacji:
www.daniewspolnychchwil.pl

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-07 08:00:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-07 08:00:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 15:14:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
429 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji