ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Podpisanie umów na realizację gminnych inwestycji

Informacja ogłoszona dnia 2023-05-17 09:40:06 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniach 15 i 16 maja 2023 roku Burmistrz Dobrej Tadeusz Gebler podpisał pięć umów na realizację następujących projektów:
 
1. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z niezbędnym wyposażeniem i infrastrukturą. Wykonawcą zadania wyłonionym w przetargu jest „Firma Budowlana CEGBUD” z Chlebowa. Przewidywany koszt inwestycji, to kwota 2.460.000,00 zł. Budowa PSZOK w 98% zostanie sfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład.
 
2. Zakup sadzonek drzew miododajnych przeznaczonych do nasadzeń. Instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego reprezentowany przez Wicemarszałka Krzysztofa Grabowskiego. Kwota dotacji to 17.226,00 zł, która jednocześnie stanowi 90% kosztów zadania.
 
3. Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Chrapczew i Linne. Instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego reprezentowany przez Wicemarszałka Krzysztofa Grabowskiego. Kwota dofinansowania jaką otrzymała Gmina Dobra, to 147.000,00 zł.
 
4. Sporządzenie i przedłożenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z firmą wyłonioną w przetargu „PIKUL ARCHITEKCI” dla takich zadań jak:
Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Wojska Polskiego wraz z projektem renowacji elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej,
Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Mały Rynek.
Zadanie zostanie wykonane za łączną kwotę 191.757,00 zł.
 
5. Wymiana pokrycia dachowego budynku archiwum Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Tadeusza Kościuszki. Wykonawcą zadania wyłonionym w zapytaniu ofertowym jest „Firma Budowalana KAR-BUD”, która zaplanowane prace ma wykonać za kwotę 91.881,00 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-17 09:40:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-17 09:40:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:36:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
284 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony