Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
Uprzątnięty piasek i ziemię proszę pozostawić na tak zwanych "kupkach" przy chodniku/drodze.
Akcje przeprowadzone w ubiegłych latach przyniosły oczekiwany efekt ciesząc się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców w związku z powyższym ponawiamy wiosenną akcję przed nadchodzącymi świętami.
Obowiązek uprzątnięcia przez Państwa zanieczyszczeń z chodników położonych przy Waszych nieruchomościach wynika z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wiedząc jednak, że problemem do zagospodarowania jest uprzątnięty piasek i ziemia postanowiliśmy je odebrać i zagospodarować we własnym zakresie, mając jednocześnie nadzieję, że ułatwi to Państwu utrzymanie czystości na przylegających do Waszych posesji ciągach komunikacyjnych.
Prosimy więc o przeprowadzenie prac porządkowych (uprzątnięcie chodników) przed swoimi posesjami do dnia 26 marca 2024 r. oraz o przekazanie powyższej informacji swoim sąsiadom.
Pobierz dane XML 26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra Drukuj informację 26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-19 10:19:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-19 10:19:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-19 10:19:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 243 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Biskupa w Miłkowicach zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 4/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 21:34:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 21:34:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 21:34:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 286 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn.
„Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
„Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 3/RPOZ/2024: Prace budowlano restauratorskie dachu plebani przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 21:12:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 21:12:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 21:12:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 269 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 2/RPOZ/2024: „Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej.”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 13:57:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 13:57:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 13:57:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 272 raz(y) |
Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Pełna informacja - kliknij
Pobierz dane XML Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie” Drukuj informację Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-21 12:46:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-21 12:46:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-21 12:46:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 365 raz(y) |
Informacja nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.4 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.4 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna z siedzibą w Bełchatowie w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 31.12.2015 r., znak: RŚ VI.7322.1.109.2015.MC (uchylonej w części Decyzją Prezesa KZGW, znak: BAP-po.026.27.2.2016.JA z dnia 04.05.2016 r.), w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie Zakładu Górniczego KWB „Bełchatów”.
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
z up. Dyrektora RZGW Poznań
Radosław Jagodziński
Z-ca Dyrektora
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
tel.: +48 (61) 85 67 750 | faks: +48 (61) 85 25 731 | e-mail:
www.wody.gov.pl
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.4 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku Drukuj informację Informacja nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.4 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-02 11:13:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-02 11:14:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 11:18:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 342 raz(y) |
Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej
uprzejmie informuje, że zgodnie z zarządzeniem nr RO.0050.69.2023 z dnia 13 grudnia 2023 roku ustala się następujące dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku:
29 marca 2024 r. (piątek)
- za święto przypadające w dniu 6 stycznia 2024 roku (sobota)
31 maja 2023 r. (piątek)
- odpracowanie w dniu 25 maja 2024 roku (sobota) od godz. 7:30 do godz. 14:30
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku Drukuj informację Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-22 10:17:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-22 10:17:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:43:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 603 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Dobra, dnia 17 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.1.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Bartosza Michalskiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-18 10:00:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-18 10:00:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-18 10:01:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 405 raz(y) |
Badanie statystyczne "Koniunktura w gospodarstwach rolnych"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Statystyczny w Poznaniu informuje, że w styczniu br. na terenie gminy realizowane będzie badanie Koniunktura w gospodarstwach rolnych (AK-R).
Szczegóły w załaczeniu.
Materiał nadesłany:
Urząd Statystyczny w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 27/29
60-624 Poznań
poznan.stat.gov.pl
Urząd Statystyczny w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 27/29
60-624 Poznań
poznan.stat.gov.pl
Załączniki
Pobierz dane XML Badanie statystyczne "Koniunktura w gospodarstwach rolnych" Drukuj informację Badanie statystyczne "Koniunktura w gospodarstwach rolnych"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 10:07:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 10:07:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 10:08:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 377 raz(y) |
Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu Drukuj informację Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-04 11:00:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-04 11:00:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-04 11:01:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 371 raz(y) |