Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku informuje o wyznaczeniu strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego.
Strefa objętą zakażeniem” obejmuje w województwie wielkopolskim, w powiecie tureckim, następujący obszar:
1) Zbiornik Jeziorsko
2) w gminie Dobra, miejscowości: Miłkowice od linii brzegowej zbiornika Jeziorsko do drogi krajowej nr 83, włącznie z posesjami położonymi po obu stronach drogi krajowej, Młyny Strachockie, Kościanki, Skęczniew Osiedle .
Strefa objętą zakażeniem” obejmuje w województwie wielkopolskim, w powiecie tureckim, następujący obszar:
1) Zbiornik Jeziorsko
2) w gminie Dobra, miejscowości: Miłkowice od linii brzegowej zbiornika Jeziorsko do drogi krajowej nr 83, włącznie z posesjami położonymi po obu stronach drogi krajowej, Młyny Strachockie, Kościanki, Skęczniew Osiedle .
Mapa określająca strefę objętą zakażeniem:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku
Jan Radzimski
Jan Radzimski
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego Drukuj informację Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-28 22:42:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-28 22:42:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-28 22:54:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 62 raz(y) |
Podpisanie umów na realizację gminnych inwestycji
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniach 15 i 16 maja 2023 roku Burmistrz Dobrej Tadeusz Gebler podpisał pięć umów na realizację następujących projektów:
1. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z niezbędnym wyposażeniem i infrastrukturą. Wykonawcą zadania wyłonionym w przetargu jest „Firma Budowlana CEGBUD” z Chlebowa. Przewidywany koszt inwestycji, to kwota 2.460.000,00 zł. Budowa PSZOK w 98% zostanie sfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład.
2. Zakup sadzonek drzew miododajnych przeznaczonych do nasadzeń. Instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego reprezentowany przez Wicemarszałka Krzysztofa Grabowskiego. Kwota dotacji to 17.226,00 zł, która jednocześnie stanowi 90% kosztów zadania.
3. Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb Chrapczew i Linne. Instytucją dofinansowującą przedsięwzięcie jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego reprezentowany przez Wicemarszałka Krzysztofa Grabowskiego. Kwota dofinansowania jaką otrzymała Gmina Dobra, to 147.000,00 zł.
4. Sporządzenie i przedłożenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z firmą wyłonioną w przetargu „PIKUL ARCHITEKCI” dla takich zadań jak:
• Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Wojska Polskiego wraz z projektem renowacji elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej,
• Rewitalizacja terenu miejskiego – Plac Mały Rynek.
Zadanie zostanie wykonane za łączną kwotę 191.757,00 zł.
5. Wymiana pokrycia dachowego budynku archiwum Urzędu Miejskiego w Dobrej przy ul. Tadeusza Kościuszki. Wykonawcą zadania wyłonionym w zapytaniu ofertowym jest „Firma Budowalana KAR-BUD”, która zaplanowane prace ma wykonać za kwotę 91.881,00 zł.
Pobierz dane XML Podpisanie umów na realizację gminnych inwestycji Drukuj informację Podpisanie umów na realizację gminnych inwestycji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-17 09:40:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-17 09:40:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-17 09:40:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 99 raz(y) |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Turek przetarg na dzierżawę gruntów rolnych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Turek przetarg na dzierżawę gruntów rolnych Drukuj informację Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Turek przetarg na dzierżawę gruntów rolnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-21 10:48:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-21 10:48:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-21 10:53:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 181 raz(y) |
Konkurs „Ekokreatywni na start!”
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rozwijanie świadomości ekologicznej w zakresie sposobów zapobiegania powstawaniu odpadów oraz selektywnej zbiórki odpadów, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, a także promowanie działań mających wpływ na kształtowanie proekologicznych postaw - to cele konkursu „Ekokreatywni na start!”, którego organizatorem jest Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina".
Jest on skierowanym do uczniów wszystkich szkół podstawowych, zlokalizowanych na terenie gmin członkowskich Związku.
Uczniowie klas 1-3 oraz 4-8 będą rywalizowali o zwycięstwo, przygotowując plakaty dot. selektywnej zbiórki i kompostowania bioodpadów lub ulotki promujące działania zmierzające do ograniczenia powstawania odpadów i ich właściwej segregacji.
A jest o co walczyć - autorzy najciekawszych projektów, a także koordynatorzy zwycięskich zespołów (nauczyciele) otrzymają wartościowe nagrody. A zatem… kto chętny?
Termin nadsyłania prac: 15 maja 2023 r.
Więcej informacji w poniższych plikach:
Pobierz dane XML Konkurs „Ekokreatywni na start!” Drukuj informację Konkurs „Ekokreatywni na start!”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-20 09:08:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-20 09:08:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-20 09:11:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 198 raz(y) |
Informacja WODR w Poznaniu - dopłaty bezpośrednie do 15 maja 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu informuje o możliwości skorzystania z bezpłatnej pomocy doradców rolniczych w wypełnianiu wniosków - Dopłaty bezpośrednie - wnioski do 15 maja 2023 r.
Pobierz dane XML Informacja WODR w Poznaniu - dopłaty bezpośrednie do 15 maja 2023 Drukuj informację Informacja WODR w Poznaniu - dopłaty bezpośrednie do 15 maja 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-19 10:08:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-19 10:08:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-19 10:08:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 183 raz(y) |
Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2023 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej
uprzejmie informuje, że zgodnie z zarządzeniem nr RO.SO.0050.95.2022 z dnia 6 grudnia 2022 roku ustala się następujące dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2023 roku:
2 maja 2023 r. (wtorek)
- odpracowanie w dniu 15 kwietnia 2023 roku (sobota) od godz. 7.30 do godz. 15.30
9 czerwca 2023 r. (piątek)
- odpracowanie w dniu 20 maja 2023 roku (sobota) od godz. 7:30 do godz. 14:30
10 listopada 2023 r. (piątek)
- za święto przypadające w dniu 11 listopada 2023 roku (sobota)
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2023 roku Drukuj informację Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2023 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-13 14:47:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-13 14:47:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-14 08:32:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 222 raz(y) |
Sprawozdanie z działalności Tadeusza Geblera - Burmistrza Dobrej w roku 2022
Załączniki
Pobierz dane XML Sprawozdanie z działalności Tadeusza Geblera - Burmistrza Dobrej w roku 2022 Drukuj informację Sprawozdanie z działalności Tadeusza Geblera - Burmistrza Dobrej w roku 2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 22:28:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 22:28:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-28 22:37:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 289 raz(y) |
Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!!
Załączniki
Pobierz dane XML Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!! Drukuj informację Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 22:21:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 22:21:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-28 22:23:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 282 raz(y) |
Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów Drukuj informację Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 22:15:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 22:15:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-28 22:15:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 279 raz(y) |
Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
27.02.2023 r., o godz. 10:00 Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich
Tematyka forum dotyczyć będzie Krajowego Planu Strategicznego. Przedstawione zostaną najważniejsze informacje, które pozwolą rolnikom przygotować wnioski o dopłaty obszarowe i maksymalnie wykorzystać nowy budżet unijny 2023-2027.
W programie forum:
- założenia Krajowego Planu Strategicznego, który od 2023 r. zastępuje Program Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- wzmocniona warunkowość – normy i zasady, które zastąpią obecne Zasady Wzajemnej Zgodności i Zazielenianie,
- ekoschematy – nowe, dobrowolne roczne zobowiązana decydujące w 30% o sumie dopłat od 2023 r.,
- harmonogramy naboru wniosków na 2023 rok,
- bieżące kwestie i problemy rolnictwa.
- założenia Krajowego Planu Strategicznego, który od 2023 r. zastępuje Program Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- wzmocniona warunkowość – normy i zasady, które zastąpią obecne Zasady Wzajemnej Zgodności i Zazielenianie,
- ekoschematy – nowe, dobrowolne roczne zobowiązana decydujące w 30% o sumie dopłat od 2023 r.,
- harmonogramy naboru wniosków na 2023 rok,
- bieżące kwestie i problemy rolnictwa.
Załączniki
Pobierz dane XML Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego Drukuj informację Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-23 09:44:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-23 09:44:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-23 09:44:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 365 raz(y) |