ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kurendy Burmistrza Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uwaga, ważny komunikat!

Informacja ogłoszona dnia 2023-08-31 20:52:48 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Dobrej informuje o przedłużeniu terminu składania ankiet na potrzeby ewidencji kanalizacji sanitarnej, zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków dla właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobra.
 
Termin składania ankiet został przedłużony do 30 września 2023 roku.
 
Nowelizacja ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 3, ust. 3 ustawy, Dz.U. z 2022, poz. 2519), narzuciła gminom obowiązek prowadzenia ewidencji systemu kanalizacji sanitarnej, szamb oraz przydomowych oczyszczalni ścieków. W związku z tym właściciele nieruchomości z terenu gminy Dobra, proszeni są o wypełnienie i dostarczenie w wyznaczonym terminie ankiety dotyczącej sposobu gromadzenia nieczystości płynnych. Druk zgłoszenia jest dostępny w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
 
Można go również pobrać ze strony internetowej https://www.dobra24.pl/pl/16/informacje/2/667/
 
Wypełnioną ankietę należy dostarczyć, wybierając jedną z dróg:
1) osobiście dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Dobrej
2) przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 625-730 Dobra, woj. wielkopolskie
3) drogą elektroniczną na adres:
 
Prosimy mieszkańców o współpracę i udzielanie informacji niezbędnych do aktualizacji ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków. Informujemy, że zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, za uchylenie się od obowiązków właściciel nieruchomości podlega karze grzywny na zasadach wskazanych w kodeksie postępowania w sprawach o wykroczenia.    

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-31 20:52:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-31 20:52:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:50:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
460 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony