ˆ

Kurendy Burmistrza Dobrej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Badanie Struktury Gospodarstw Rolnych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
 
Główny Urząd Statystyczny od 1 czerwca do 14 sierpnia br. będzie przeprowadzał wśród rolników badanie R-SGR (Badanie Struktury Gospodarstw Rolnych).
 
Celem jest dokonanie analizy zmian w strukturze gospodarstw rolnych, ich wieloprzekrojowej charakterystyki i opracowanie ich typologii.
 
Metoda realizacji badania to: samospis internetowy wywiad telefoniczny realizowany przez ankietera statystycznego wywiad bezpośredni realizowany przez ankietera statystycznego  
 
Szczegółowe informacje o badaniu znajdują się na stronie internetowej: badania-ankietowe.stat.gov.pl
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-26 14:08:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-26 14:08:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-26 14:08:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
29 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

T.U.R. - spotkanie konsultacyjne Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2023-2027

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 11 maja 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Praca „Turkowskiej Unii Rozwoju – T.U.R." nad Lokalną Strategią Rozwoju na lata 2023-2027 dobiega końca, dlatego zapraszamy do udziału w spotkaniu konsultacyjnym, które odbędzie się 19 maja 2023 r. od godz. 15:00 w sali konferencyjnej w Tureckim Inkubatorze Przedsiębiorczości.
 
Podczas spotkania zaprezentowany zostanie dokument wraz z załącznikami, a jego uczestnicy będą mieli możliwość zgłaszania uwag i wniosków.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-11 12:58:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-11 12:59:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-11 12:59:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
40 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kosze do segregacji szkła

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 11 kwietnia 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu mieszkańców Gminy Dobra informujemy, że jest możliwość zakupu zielonych koszy przeznaczonych do segregacji szkła w atrakcyjnej cenie 80 zł za kosz 140 l i 95 zł za kosz 240 l.
 
Kosze są używane - jednakże bardzo dobrej jakości. Segregacja szkła w koszach jest o wiele bezpieczniejsza zarówno dla użytkowników jak i dla firmy zbierającej odpady, a ponadto w koszach może znajdować się potłuczone szkło.
 
Kosze można zakupić w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dobrej ul Łąkowa 4 tel. 63 288 79 52  
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-13 09:06:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-13 09:06:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-13 09:06:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
108 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

CZYSTE POWIETRZE - spotkanie informacyjne 27 marca 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 20 marca 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Burmistrz Dobrej serdecznie zaprasza na spotkanie informacyjne dla Mieszkańców w ramach Programu Priorytetowego “Czyste Powietrze”, które odbędzie się dnia 27 marca 2023 r. (poniedziałek) o godz. 16:00 w strażnicy OSP Mikulice.
 
Podczas spotkania będzie można  zapoznać się z założeniami programu, rodzajami przedsięwzięć, na które można uzyskać dofinansowanie, jak również sposobu składania wniosków o dofinansowanie oraz zasad realizacji i rozliczania przedsięwzięć.
 
„Czyste Powietrze” to kompleksowy program pro-ekologiczny, którego celem jest poprawa jakości powietrza, zmniejszenie lub uniknięcie emisji pyłów i innych zanieczyszczeń wprowadzanych do atmosfery przez domy jednorodzinne oraz poprawę efektywności energetycznej budynków.
 
Program zakłada dofinansowanie do wymiany starych kotłów na paliwo stałe tzw. kopciuchów oraz termomodernizacji budynków jednorodzinnych. Skierowany jest do osób fizycznych będących właścicielami domów jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych wydzielonych w budynku jednorodzinnym.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-21 22:19:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-21 22:19:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-21 22:27:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
136 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rekrutacja dzieci do przedszkoli na rok szkolny 2023/2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 13 lutego 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Burmistrz Dobrej informuje, że od dnia 13 lutego 2023 do dnia 17 marca 2023 roku rozpocznie się rekrutacja dzieci do przedszkoli na rok szkolny 2023/2024.
 
Rekrutacja składać się będzie z dwóch etapów:
 
Etap I - rekrutacja dzieci obecnie uczęszczających do przedszkola, tzw. ,,Kontynuacja”. Trwać będzie od  dnia 13.02.2023 - 17.02.2023 i przeznaczona będzie wyłącznie dla dzieci obecnie uczęszczających do przedszkola. Rodzice otrzymają od nauczycielek w grupach ,,Deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2023/2024", którą należy wypełnić i oddać w terminie do 17.02.2023.
 
Etap II - rekrutacja dzieci nowych do przedszkola Rekrutacja trwa od 20.02.2023 - 17.03.2023 do godziny 13.00. W tym celu składamy  „Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola na rok szkolony 2023/2024”.
 
Wszystkie szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdziecie Państwo na stronach:
zspdobra.edupage.org - dla Przedszkola Samorządowego w Dobrej w zakładce „PRZEDSZKOLE”
zsppiekary49.szkolnastrona.pl - dla Przedszkola w Piekarach
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-13 14:58:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-13 14:58:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-13 15:02:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
486 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zwrot akcyzy za paliwo rolnicze

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 1 lutego 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Burmistrz Dobrej informuje, że od dnia 1 lutego 2023 roku można składać wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
 
Każdy rolnik, który chce odzyskać część podatku akcyzowego zawartego  w cenie oleju  napędowego powinien gromadzić  faktury VAT:
 
1) w terminie od 1 lutego 2023 r. do 28 lutego 2023 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r.,
 
2) w terminie od 1 sierpnia 2023 r. do 31 sierpnia 2023 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT  (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2023 r.
 
Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2023 r. wynosi:
 
132,00 zł * ilość ha użytków rolnych
oraz
48,00 zł * średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła
 
Dotacje będą  wypłacane w terminach:
  1. 3-28 kwietnia 2023 r.  w przypadku złożenia wniosku w pierwszym terminie
  2. 2-31 października 2023 r. w przypadku złożenia wniosku w drugim terminie
Przypominamy:
ilość litrów na fakturach potrzebnych do pełnej stawki zwrotu to 110 litrów na 1 ha i 40 litrów na 1 DJP
 
Wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej można składać:
 
1) osobiście
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Biuro Obsługi Klienta (parter)
godziny pracy:
poniedziałek od  7.30 do 16.30
wtorek-czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od  7.30 do 14.30

2) za pośrednictwem poczty
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
z dopiskiem „Zwrot podatku akcyzowego”

Więcej informacji na stronie:
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
W załączeniu:
  1. Procedura i warunki ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego zużywanego do produkcji rolnej w 2023 roku
  2. Edytowalny formularz wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kmieć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-02 09:23:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-02 09:23:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-02 09:29:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
142 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kompost – czarne złoto dla roślin - alternatywa w stosowaniu nawozów chemicznych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kompost – czarne złoto dla roślin - alternatywa w stosowaniu nawozów chemicznych

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą PGKiM Turek dotyczącą  kompostu organicznego. szczegóły na ulotkach dostępnych w Urzędzie Miejskim w Dobrej lub pod nr telefonów 63 278 86 01 lub 63 278 86 03.

Więcej informacji: http://www.pgkim-turek.pl
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Tomczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-29 13:10:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-29 13:10:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-29 13:11:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
133 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zbiórka folii rolniczych 2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 10 stycznia 2022 roku
 
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej
 
Szanowni Państwo,
 
Gmina Dobra przystępuje do kolejnej edycji zbiórki folii rolniczych (odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag).
 
W związku z ogłoszeniem przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej kolejnej 3 edycji programu pn.: „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” konieczne jest przeprowadzenie inwentaryzacji odpadów rolniczych z terenu gminy Dobra przeznaczonych do utylizacji.
 
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety oraz złożenie jej w Urzędzie Miejskim w Dobrej do 31 stycznia 2023 r. lub telefoniczne zgłoszenie pod nr 63 279 99 31.
 
Ze względu na ograniczone środki finansowe jakie Gmina Dobra może pozyskać z NFOŚiGW o udziale rolników w programie zbiórki odpadów będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
 
Zbiórka odpadów rolniczych jest finansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Gminy Dobra, prosimy zatem, aby ankiety wypełniać rzetelnie. Planowany termin zbiórki druga połowa 2023 roku.
 
O formie i dokładnym terminie zbiórki będziemy informować po zakwalifikowaniu się Gminy do programu.
 
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Tomczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-11 11:18:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-11 11:18:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-11 11:47:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
132 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kurenda nowy wniosek o zakup węgla na 2023 rok

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 28 grudnia 2022 roku

Informacja o możliwości zakupu paliwa stałego (węgla) z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych z terenu gminy Dobra
od dnia 1 stycznia 2023 roku
 
UWAGA NOWY WNIOSEK
 
Szanowni Państwo,
 
Gmina Dobra przystąpiła do zakupu paliwa stałego z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie gminy Dobra od dnia 1 stycznia 2023 roku.
 
Zgodnie z informacją przekazaną przez Ministerstwo Aktywów Państwowych na zakup węgla do dnia 31 grudnia 2022 roku i zakup od dnia 1 stycznia 2023 roku powinny być złożone dwa odrębne wnioski. W związku z powyższym Urząd Miejski w Dobrej przygotował nowy wniosek o zakup preferencyjny paliwa stałego.
 
Wnioski przyjmowane będą do dnia 20 stycznia 2023 roku a dystrybucja węgla potrwa  do 30 kwietnia 2023 roku.
 
Wszyscy mieszkańcy, którzy spełniają kryteria ustawowe i są zainteresowani zakupem węgla w preferencyjnych cenach, powinni złożyć wniosek w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
 
Wnioski można składać:

1) osobiście
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Biuro Obsługi Klienta (parter)
godziny pracy:
poniedziałek od  7.30 do 16.30
wtorek-czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od  7.30 do 14.30

2) za pośrednictwem poczty
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem portalu ePUAP - jako pismo ogólne do podmiotu publicznego
Ważne! Wnioski składane elektronicznie opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
 
Wnioski będą weryfikowane przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej.
 
Węgiel po preferencyjnych cenach będzie przysługiwał wszystkim, którym przyznano dodatek węglowy oraz tym, którzy nie składali wniosku o dodatek węglowy, ale spełniają warunki do jego otrzymania. Wnioskować będą mogły osoby, które w swoich gospodarstwach domowych używają ogrzewania węglowego jako głównego źródła ciepła.  Warunkiem jest zgłoszenie lub wpisanie tej informacji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
 
Z preferencyjnego zakupu węgla nie skorzysta natomiast członek gospodarstw domowego, które nabyło paliwo stałe na sezon grzewczy przypadający na lata 2022-2023 po cenie niższej niż 2000 zł brutto za tonę.
 
Jedno gospodarstwo domowe będzie mogło nabyć łącznie (na sezon grzewczy 2022/2023) 3 tony węgla.
 
Mieszkańcy Gminy Dobra będą mogli w 2023 roku nabywać węgiel w cenie:
  1. EKOGroszek/Groszek         - 2000,00 zł brutto za 1 tonę
  2. Orzech                               - 2000,00 zł brutto za 1 tonę.
W cenę wliczony jest transport.
 
Wpłaty za węgiel należy przekazywać na następujący rachunek bankowy:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej, ul. Łąkowa 4, 62-730 Dobra
BS Malanów o/Dobra nr konta : 66 8557 0009 0300 1616 2003 0001
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-08 18:45:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-08 18:45:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-08 18:49:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
151 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca aplikacji eKurenda

Akapit nr 1 - brak tytułu

eKurenda w Gminie Dobra – aplikacja mobilna dla mieszkańców gminy
 
Burmistrz Dobrej wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców udostępnia bezpłatną aplikację eKurenda, dzięki której najważniejsze informacje urzędowe dotrą do mieszkańców natychmiast po ich opublikowaniu. Wystarczy tylko posiadanie smartfona z dostępem do Internetu.

Chcesz wiedzieć, co dzieje się w Twojej gminie? Wystarczą trzy kroki abyś cieszył się najświeższymi informacjami z Twojego sołectwa i Gminy.
  • Pobierz aplikację www.ekurenda.pl lub w Sklepie Play wpisz nazwę aplikacji „ekurenda”.
  • Wpisz nazwę swojego sołectwa, lub jeśli jesteś mieszkańcem Dobrej wpisz nazwę Dobra.
  • Gotowe!

Aplikacja służy do odczytu kurendy oraz pozostałych informacji przekazywanych do mieszkańców danego sołectwa. Mieszkańcy instalują aplikację i wpisują nazwę swojego sołectwa. Gmina umieszcza w aplikacji treści kurend. Aplikacja każdorazowo powiadamia użytkownika o nowych kurendach, do których użytkownik ma szybki i łatwy dostęp w swoim telefonie.

Aby pobrać aplikację należy wpisać w przeglądarkę swojego telefonu adres: www.ekurenda.pl lub w Sklepie Play nazwę aplikacji „ekurenda”.
 
eKurenda w Gminie Dobra aplikacja mobilna dla...

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-08 18:30:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-08 18:30:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-08 18:39:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »