Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Zawiadomienie o LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 (nadzwyczajna)
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 11 marca 2024 roku
RO.0002.5.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXXII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXII/489/2024;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXII/490/2024.
5. Zamknięcie obrad.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXII/489/2024;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXII/490/2024.
5. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 (nadzwyczajna) Drukuj informację Zawiadomienie o LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 (nadzwyczajna)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-11 13:53:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-11 13:53:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-21 23:35:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 88 raz(y) |
Zawiadomienie o LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 23 lutego 2024 roku
RO.0002.4.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji
2. Stwierdzenie quorum
3. Przedstawienie porządku obrad
4. Przyjęcie protokołu z LXIX sesji Rady Miejskiej w Dobrej
5. Przyjęcie protokołu z LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej
6. Interpelacje i zapytania radnych
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał
8. Sprawy samorządu
9. Sprawozdanie z działalności Komendanta Policji wraz z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Dobra w roku 2023
10. Informacja w sprawie wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Gminy Dobra
11. Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2023 rok
12. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2023 roku
13. Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami na temat projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
14. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za 2023 r.
15. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań w tym zakresie
16. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów-Kawęczyn-Mikulice - opracowanie dokumentacji projektowej” – projekt nr LXXI/484/2024;
2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4503P w m. Dobra i Długa Wieś” – projekt nr LXXI/485/2024;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXI/486/2024;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXI/487/2024;
5) w sprawie wskazania wstępnego miejsca lokalizacji przystanku komunikacyjnego w pasie drogi powiatowej nr 4497P Przykona-Dobra w miejscowości Ugory gmina Dobra – projekt nr LXXI/488/2024
17. Wolne wnioski i informacje
18. Zamknięcie obrad
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-28 09:40:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-28 09:40:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-11 13:57:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 136 raz(y) |
Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 lutego 2024 roku
RO.0002.3.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXVII/461/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 grudnia 2023 roku zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
5) zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku.
5. Zamknięcie obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXVII/461/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 grudnia 2023 roku zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
5) zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku.
5. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 10:29:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 10:29:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-28 09:47:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 120 raz(y) |
Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 19 stycznia 2024 roku
RO.0002.2.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-19 11:13:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-19 11:13:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 10:30:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 110 raz(y) |
Zawiadomienie o LXVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 (sesja nadzwyczajna)
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
RO.0002.1.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
3) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich.
5. Wolne wnioski i informacje.
6. Zamknięcie obrad.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
3) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich.
5. Wolne wnioski i informacje.
6. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 (sesja nadzwyczajna) Drukuj informację Zawiadomienie o LXVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 (sesja nadzwyczajna)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 10:16:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 10:16:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-19 11:13:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 94 raz(y) |
Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
RO.0002.11.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023;
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-22 08:31:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-22 08:31:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 10:17:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 139 raz(y) |
Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 29 listopada 2023 roku
RO.0002.10.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2023;
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
4) w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok:
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
5) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Dobra, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
10. Apel w sprawie zmiany uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wprowadzenia, na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zamknięcie obrad.
14. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-07 13:56:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-07 13:56:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-22 08:36:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 143 raz(y) |
Zawiadomienie o LXV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 31 października 2023 roku
RO.0002.9.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXIV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie programu osłonowego dotyczącego udzielania mieszkańcom Gminy Dobra pomocy w zakresie dożywiania na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/432/2023;
2) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/433/2023;
3) w sprawie zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/434/2023;
4) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXV/435/2023;
5) w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024- 2025 dla Gminy Dobra - projekt Nr LXV/436/2023;
6) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej w miejscowości Chrapczew, gmina Dobra - projekt Nr LXV/437/2023;
7) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na rok 2024 - projekt Nr LXV/438/2023;
8) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2024 - projekt Nr LXV/439/2023;
9) w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2024 - projekt Nr LXV/440/2023;
10) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXV/441/2023;
11) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXV/442/2023;
12) w sprawie łącznego rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna) - projekt Nr LXV/443/2023.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.
2) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/433/2023;
3) w sprawie zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/434/2023;
4) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXV/435/2023;
5) w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024- 2025 dla Gminy Dobra - projekt Nr LXV/436/2023;
6) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej w miejscowości Chrapczew, gmina Dobra - projekt Nr LXV/437/2023;
7) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na rok 2024 - projekt Nr LXV/438/2023;
8) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2024 - projekt Nr LXV/439/2023;
9) w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2024 - projekt Nr LXV/440/2023;
10) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXV/441/2023;
11) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXV/442/2023;
12) w sprawie łącznego rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna) - projekt Nr LXV/443/2023.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-03 09:58:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-03 09:58:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-07 13:56:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 254 raz(y) |
Zawiadomienie o LXIV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 22 września 2023 roku
RO.0002.8.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.
8. Sprawy samorządu.
7. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Dobra - projekt Nr LXIV/428/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym - projekt Nr LXIV/429/2023;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXIV/430/2023;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIV/431/2023.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXIV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXIV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-26 08:45:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-26 08:46:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-03 13:27:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 166 raz(y) |
Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
/-/ Tomasz Gil
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Dobra, dnia 28 sierpnia 2023 roku
RO.0002.7.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opinii do wniosku Nadleśnictwa Turek o uznanie za ochronne lasów położonych w granicach administracyjnych gminy Dobra - projekt Nr LXIII/421/2023;
2) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXIII/422/2023;
1) w sprawie opinii do wniosku Nadleśnictwa Turek o uznanie za ochronne lasów położonych w granicach administracyjnych gminy Dobra - projekt Nr LXIII/421/2023;
2) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXIII/422/2023;
3) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawek opłaty targowej , zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso – projekt Nr LXIII/423/2023;
4) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie udziałów w nieruchomościach stanowiących współwłasność Gminy Dobra – projekt Nr LXIII/424/2023;
5) w sprawie rozpatrzenia skargi pana M. S. z dnia 1 sierpnia 2023 roku - projekt Nr LXIII/425/2023;
6) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXIII/426/2023;
7) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIII/427/2023.
7) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIII/427/2023.
6. Wolne wnioski i informację.
7. Zamknięcie obrad.
7. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-30 12:02:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-30 12:02:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-26 08:44:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 241 raz(y) |