ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 (nadzwyczajna)

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ

Dobra, dnia 11 marca 2024 roku

RO.0002.5.2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXXII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXII/489/2024;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXII/490/2024.
5. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-11 13:53:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-11 13:53:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-21 23:35:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
88 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 23 lutego 2024 roku

RO.0002.4.2024

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 29 lutego 2024 roku (czwartek)  o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji
2. Stwierdzenie quorum
3. Przedstawienie porządku obrad
4. Przyjęcie protokołu z LXIX sesji Rady Miejskiej w Dobrej
5. Przyjęcie protokołu z LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej
6. Interpelacje i zapytania radnych
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał
8. Sprawy samorządu
9. Sprawozdanie z działalności Komendanta Policji wraz z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Dobra w roku 2023
10. Informacja w sprawie wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Gminy Dobra
11. Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2023 rok
12. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2023 roku
13. Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami na temat projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
14. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za 2023 r.
15. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań w tym zakresie
16. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów-Kawęczyn-Mikulice - opracowanie dokumentacji projektowej” – projekt nr LXXI/484/2024;
2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4503P w m. Dobra i Długa Wieś” – projekt nr LXXI/485/2024;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok  – projekt nr LXXI/486/2024;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXI/487/2024;
5) w sprawie wskazania wstępnego miejsca lokalizacji przystanku komunikacyjnego w pasie drogi powiatowej nr 4497P Przykona-Dobra w miejscowości Ugory gmina Dobra – projekt nr LXXI/488/2024
17. Wolne wnioski i informacje
18. Zamknięcie obrad
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-28 09:40:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-28 09:40:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-11 13:57:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
136 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 6 lutego 2024 roku

RO.0002.3.2024

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXVII/461/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 grudnia 2023 roku zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
5) zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku.
5. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-07 10:29:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-07 10:29:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-28 09:47:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
120 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 19 stycznia 2024 roku

RO.0002.2.2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-19 11:13:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-19 11:13:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-07 10:30:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
110 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 (sesja nadzwyczajna)

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku

RO.0002.1.2024

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
3) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich.
5. Wolne wnioski i informacje.
6. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-12 10:16:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-12 10:16:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-19 11:13:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
94 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku

RO.0002.11.2023

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023;
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-22 08:31:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-22 08:31:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-12 10:17:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
139 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 29 listopada 2023 roku

RO.0002.10.2023

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.

9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
 
3) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2023;
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
 
4) w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok:
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
 
5) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Dobra, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
 
10. Apel w sprawie zmiany uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wprowadzenia, na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów  w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
 
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-07 13:56:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-07 13:56:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-22 08:36:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
143 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 31 października 2023 roku
 
RO.0002.9.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 listopada 2023 roku (czwartek) o godz. 09:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
 
4. Przyjęcie protokołu z LXIV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
 
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie programu osłonowego dotyczącego udzielania mieszkańcom Gminy Dobra pomocy w zakresie dożywiania na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/432/2023;
2) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/433/2023;
3) w sprawie zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 - projekt Nr LXV/434/2023;
4) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXV/435/2023;
5) w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024- 2025 dla Gminy Dobra - projekt Nr LXV/436/2023;
6) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej w miejscowości Chrapczew, gmina Dobra - projekt Nr LXV/437/2023;
7) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na rok 2024 - projekt Nr LXV/438/2023;
8) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2024 - projekt Nr LXV/439/2023;
9) w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2024 - projekt Nr LXV/440/2023;
10) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXV/441/2023;
11) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXV/442/2023;
12) w sprawie łącznego rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna) - projekt Nr LXV/443/2023.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-03 09:58:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-03 09:58:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-07 13:56:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
254 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXIV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 22 września 2023 roku
 
RO.0002.8.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 września 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.

5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.
8. Sprawy samorządu.

9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Dobra - projekt Nr LXIV/428/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym - projekt Nr LXIV/429/2023;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXIV/430/2023;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIV/431/2023.

10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-26 08:45:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-26 08:46:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-03 13:27:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
166 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
 
Dobra, dnia 28 sierpnia 2023 roku
RO.0002.7.2023
 
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opinii do wniosku Nadleśnictwa Turek o uznanie za ochronne lasów położonych w granicach administracyjnych gminy Dobra - projekt Nr LXIII/421/2023;
2) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXIII/422/2023;
3) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawek opłaty targowej , zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso – projekt Nr LXIII/423/2023;
4) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie udziałów w nieruchomościach stanowiących współwłasność Gminy Dobra – projekt Nr LXIII/424/2023;
5) w sprawie rozpatrzenia skargi pana M. S. z dnia 1 sierpnia 2023 roku - projekt Nr LXIII/425/2023;
6) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXIII/426/2023;
7) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIII/427/2023.
6. Wolne wnioski i informację.
7. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-30 12:02:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-30 12:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
241 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji