ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o IV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 19 czerwca 2024 roku (środa) godz. 10:00

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-07 20:15:08 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rada Miejska w Dobrej

Dobra, dnia 5 czerwca 2024 roku

RO.0002.10.2024
 
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609 ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję IV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 19 czerwca 2024 roku (środa) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów z obrad II i III sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2023 rok:
   1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2023 rok;
   2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2023 rok;
   3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania (druk nr 21/2024).
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
   1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok;
   2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2023 rok;
   3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
   4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
   5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
      a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok;
      b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2023;
   6) dyskusja;
   7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok (druk nr 22/2024);
   8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok (druk nr 23/2024).
10. Rozpatrzenie projektów uchwał:
   1) w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu o udzielenie informacji o kandydatach na ławnika (druk nr 24/2024);
   2) w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobra (druk nr 25/2024);
   3) zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych (druk nr 26/2024);
   4) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok (druk nr 27/2024)
   5) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 (druk nr 28/2024).
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Cezary Madaj
 
Kontakt:
Urząd Miejski w Dobrej
Referat Organizacyjny
Biuro Rady Miejskiej w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
tel. 63 279 90 11
e-mail:

Obsługa Biura Rady:
Joanna Krawczyk
pokój nr. 10 (parter) 
tel. 63 279 99 32
e-mail:
 
Sekretarz Dobrej
Piotr Nowaczyk
pokój nr. 11 (parter) 
tel: 63 279 99 40
e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 20:15:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 20:15:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-11 08:22:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
121 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony