ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Małe granty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie z dnia 5 czerwca 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-05 13:28:36 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 5 czerwca 2024 r.
 
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
z dnia 05.06.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.
 
W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 05.06.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa”, informuję, że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r.
w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.
Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:
1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu, tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: .
 
Oferta pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-05 13:28:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-05 13:28:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-05 13:33:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
79 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony