ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Małe granty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 25 maja 2023 roku Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Dobrej NIP 6681858708, z siedzibą Plac Wojska Polskiego 19, 62-700 Turek, złożyło do Burmistrza Dobrej  ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2023 r. poz. 571) na realizację zadania publicznego pn.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle”.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub pocztą elektroniczną na adres: .
 
Treść oferty oraz formularz uwag do oferty dostępne są jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-30 12:20:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-30 12:21:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-30 12:50:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
173 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu 30.03.2023 r. Polskie Towarzystwo Turystyczno Krajoznawcze Oddział Turek NIP 668-197-03-74, z siedzibą Plac Wojska Polskiego 1, 62-700 Turek, złożyło do Burmistrza Dobrej  ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2023 r. poz. 571) na realizację zadania publicznego pn.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa”.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty (do 28.04.2023 r.) może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub pocztą elektroniczną na adresy: .
 
Treść oferty oraz formularz uwag do oferty dostępne są jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-19 09:53:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-19 09:53:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-30 12:37:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »