ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wybory do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, Rady Powiatu Tureckiego, Rady Miejskiej w Dobrej, Burmistrza Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wybory samorządowe 2024 - 7 kwietnia 2024 r. godz. 7.00–21.00

Informacja ogłoszona dnia 2023-12-13 08:40:50 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

https://www.powiat.turek.pl/media/arms/arms_dobra_6pcUV6n.png   https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7b/POL_wojew%C3%B3dztwo_wielkopolskie_COA.svg/2000px-POL_wojew%C3%B3dztwo_wielkopolskie_COA.svg.png   https://www.powiat.turek.pl/media/arms/arms_powiat_turecki.png
__________________________________________________________________________________________
 
 
Aleje 1 Maja 7, 62–510 Konin
tel.: 63 220 78 32
adres e-mail: ,
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek  7.30 - 15.30
 
Termin wyborów: 7 kwietnia 2024 r.
Głosujemy w godzinach 7:00-21:00
__________________________________________________________________________________________
 
 
Wybory do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego
BIP Samorządu Województwa Wielkopolskiego - kliknij
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z 2 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Poznaniu
Komunikat Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Poznaniu z 28 lutego br. dotyczący dyżurów ww. gremium w celu zgłaszania i rejestrowania list kandydatów w wyborach do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego przez pełnomocników Komitetów Wyborczych.
 
Wybory do Rady Powiatu Tureckiego
BIP Samorządu Powiatu Tureckiego - kliknij
 
Wybory do Rady Miejskiej w Dobrej
Wybory Burmistrza Dobrej
 
  
 
Załaczniki: (aktualne informacje znajdują się na stronie https://wybory.gov.pl)
Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach.
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, tel. 63 2799932
Dyżury Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
przyjmowanie zgłoszeń list kandydatów:
29.02.2024 r. (czwartek) w godz. 12:00-14:00
01.03.2024 r. (piątek) w godz. 11:00-14:00
02.03.2024 r. (sobota) w godz. 9:00-12:00
04.03.2024 r. (poniedziałek) w godz. 10:00-16:00
 
Postanowienie nr 267/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie powołania terytorialnych komisji wyborczych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Postanowienie nr 268/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń terytorialnych komisji wyborczych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Informacja Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 22 lutego 2024 r. dotycząca dodatkowego terminu zgłaszania kandydatów do terytorialnych komisji wyborczych oraz losowań.
 
Komunikat Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 16 lutego 2024 r. o komitetach wyborczych utworzonych w związku z wyborami do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborami wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat, w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Informacja o możliwości zgłoszenia zamiaru skorzystania z bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego dla wyborców niepełnosprawnych oraz tych, którzy ukończyli 60 r. ż. w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 7 lutego 2024 r.o warunkach udziału obywateli polskich w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
 
Informacja Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
 
Informacja o zasadach i sposobie zgłaszania list kandydatów na radnych w wyborach do rad gmin (rad miejskich, rad miast) w gminach liczących do 20 000 mieszkańców zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Informacja o zasadach i sposobie zgłaszania kandydatów w wyborach wójta, burmistrza, prezydenta miasta zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Komunikat Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 31 stycznia 2024 roku
 
Uchwała nr 1/2024 Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 16 stycznia 2024 r. w sprawie wytycznych dla komisarzy wyborczych dotyczących przyjmowania zawiadomień o utworzeniu komitetu wyborczego w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw
 
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie zarządzenia wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz. U. z 2024 r. poz. 109)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-13 08:40:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-13 08:40:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-29 10:24:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
681 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony