Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 15 maja 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023
Informacja ogłoszona dnia 2023-05-15 23:37:13 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
Dobra, dnia 15 maja 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.8.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Turku z siedzibą w Turku przy ul. Kolska Szosa 64 zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 15.05.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-15 23:37:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-15 23:37:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:32:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 222 raz(y) |