ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Najnowsze informacje Urzędu Miejskiego w Dobrej

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 25 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.6.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.6.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów i Czajków, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów) oraz dz. nr 62, 67/2, 68, 70 (obręb Czajków).
 
Dobra, dnia 25 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.6.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Aleksandrę Szamarę zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów i Czajków, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów) oraz dz. nr 62, 67/2, 68, 70 (obręb Czajków).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 25 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-25 21:44:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-25 16:39:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-25 16:39:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania nr. ROŚ.6220.4.2024 Wójta Gminy Kawęczyn w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: "Rozbudowie drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów-Kawęczyn-Mikulice"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-25 16:38:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-25 16:39:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-25 16:39:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Termin wyborów: 9 czerwca 2024 r.
Głosujemy w godzinach 7:00-21:00
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-24 22:02:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-24 22:02:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-24 22:11:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
16 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Skład komisji Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji (2024-2029)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Komisja Rewizyjna
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Komisja Budżetowa i Mienia Komunalnego
Komisja Socjalno - Społeczna
Komisja Statutowa

Kontakt:
Urząd Miejski w Dobrej
Referat Organizacyjny
Biuro Rady Miejskiej w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
tel. 63 279 90 11
fax 63 279 99 41
e-mail:

Obsługa Biura Rady:
Joanna Krawczyk
pokój nr. 10 (parter) 
tel. 63 279 99 32
e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 14:44:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 14:44:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 14:44:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o pierwszej Sesji Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji (2024-2029)

Akapit nr 1 - brak tytułu


2 maja (czwartek) 2024 roku
 
godz. 10:00
Msza św. w intencji Samorządu Gminy Dobra
kościół parafialny pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej
 
godz. 11:00
Centrum Kultury w Dobrej, Sala Widowiskowa (1 piętro)
1) otwarcie I Sesji Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji
2) wręczenie radnym przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczeń o wyborze
3) złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych
4) wręczenie Burmistrzowi Dobrej przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczenia o wyborze
5) złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza Dobrej
6) wybór przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej
7) wybór I i II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 14:29:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 14:29:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 14:41:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
36 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Skład Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji (2024-2029)

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
 
 
Kontakt:
Urząd Miejski w Dobrej
Referat Organizacyjny
Biuro Rady Miejskiej w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
tel. 63 279 90 11
fax 63 279 99 41
e-mail:

Obsługa Biura Rady:
Joanna Krawczyk
pokój nr. 10 (parter) 
tel. 63 279 99 32
e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 14:26:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 14:26:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 14:27:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
22 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.15 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu z dnia 08.04.2024 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.15 Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu z dnia 08.04.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 14:18:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 14:18:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 14:19:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
28 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr SR.O-ZP-4200/31/2024 Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 16 kwietnia 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie nr SR.O-ZP-4200/31/2024 Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 16 kwietnia 2024 roku w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci PLAY nr TUR 3075A na terenie położonym w miejscowości Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 32/1 i 32/2 (obręb Ugory).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 13:51:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 13:51:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 13:52:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
36 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 kwietnia 2024 roku nr IGOŚR.6733.6.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.6.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów i Czajków, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów) oraz dz. nr 62, 67/2, 68, 70 (obręb Czajków).
 
Dobra, dnia 22 kwietnia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.6.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie linii kablowej średniego napięcia oraz budowie napowietrznej linii średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Potworów i Czajków, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 136/3, 136/1 i 138 (obręb Potworów) oraz dz. nr 62, 67/2, 68, 70 (obręb Czajków).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 kwietnia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 13:45:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 13:45:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 13:46:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
35 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie z dnia 19 kwietnia 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 19 kwietnia 2024 r.
 
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
z dnia 19.04.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.
 
W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 12.04.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle”, informuję, że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.
 
Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:
1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: . Oferta pt.: „Profilaktyka dla dzieci i młodzieży – żyj w świetle” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-22 15:32:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-22 15:32:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-22 15:38:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
39 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji