ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Najnowsze informacje Urzędu Miejskiego w Dobrej

Lista informacji

upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
 
18 czerwca 2024 roku (wtorek)
upływa
termin zgłaszania kandydatów na ławnika do Sądu Rejonowego w Turku na lata 2024 - 2027.
 
Jest to nabór uzupełniający. 
 
Ławnikiem może być wybrany ten, kto:
1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
2) jest nieskazitelnego charakteru;
3) ukończył 30 lat;
4) jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od roku;
5) nie przekroczył 70 lat;
6) jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika;
7) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.

Ławnikami nie mogą być:
1) osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;
2) osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
3) funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;
4) adwokaci i aplikanci adwokaccy;
5) radcy prawni i aplikanci radcowscy;
6) duchowni;
7) żołnierze w czynnej służbie wojskowej;
8) funkcjonariusze Służby Więziennej;
9) radni gminy, powiatu i województwa.
Kandydatów na ławników mogą zgłaszać radom gmin:
1) prezesi właściwych sądów
2) stowarzyszenia
3) inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych
4) co najmniej pięćdziesięciu obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.
 
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do pobrania dostępne

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 18:10:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 18:10:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 18:10:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie
Burmistrz Dobrej
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
 
Termin składania ofert:
24 czerwca 2024 roku do godz. 16.00
 
W załączeniu:
1) zarządzenie nr RO.0050.58.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 6 czerwca 2024 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
2) ogłoszenie o konkursie stanowiące załącznik do powyższego zarządzenia
3) informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
 
Komisja Konkursowa
zarządzenie  nr RO.0050.61.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 24 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej oraz wyznaczenia przewodniczącego komisji konkursowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 17:36:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 17:36:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-25 10:29:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Dobrej
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
 
Termin składania ofert:
24 czerwca 2024 roku do godz. 16.00
 
W załączeniu:
1) zarządzenie nr RO.0050.58.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 6 czerwca 2024 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
2) ogłoszenie o konkursie stanowiące załącznik do powyższego zarządzenia
3) informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 17:29:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 17:29:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 19:07:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6825.1.2024
 
Dobra 28 maja 2024 r.
 
Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
 
sporządzony w związku z zamiarem nabycia przez Gminę Dobra w drodze komunalizacji niżej wymienionych nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra (powiat turecki), stanowiących własność Skarbu Państwa, w trybie art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 1990 r., poz. 191 ze zm.).
 
L.p.
Obręb ewidencyjny
Nr ewid. działki
Powierzchnia
Rodzaj użytkowania
Nr Księgi Wieczystej
Własność, użytkowanie, zarząd
Uwagi
1.
Moczydła
99
0,66 ha
Droga
KN1T/00062521/9
Własność
Skarbu Państwa
Brak zobowiązań i praw
2.
Moczydła
156
0,03 ha
Droga
KN1T/00062521/9
Własność
Skarbu Państwa
Brak zobowiązań i praw
3.
Moczydła
157
0,77 ha
Droga
KN1T/00062521/9
Własność
Skarbu Państwa
Brak zobowiązań i praw
 
Do wyłożonego protokołu można składać uwagi i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pokój nr 9, tel. 63 279 99 26. Po okresie wyłożenia oraz rozpatrzeniu ewentualnych uwag i zastrzeżeń, protokół inwentaryzacyjny zostanie przekazany Wojewodzie Wielkopolskiemu, jako załącznik do wniosku o przekazanie Gminie Dobra ww. działek.
 
Niniejszy protokół wyłożono do publicznego wglądu na okres 30 dni, tj. od 28 maja 2024 r. do 27 czerwca 2024 r. poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej (https://bip.dobra24.pl/).
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
tel. 63 279 99 26

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-07 13:32:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-07 13:32:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-07 13:41:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
147 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie z dnia 5 czerwca 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 5 czerwca 2024 r.
 
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
z dnia 05.06.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.
 
W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 05.06.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa”, informuję, że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r.
w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.
Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:
1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu, tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres: .
 
Oferta pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-05 13:28:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-05 13:28:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-05 13:33:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
118 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji