Najnowsze informacje Urzędu Miejskiego w Dobrej
Lista informacji
upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
18 czerwca 2024 roku (wtorek)
upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika do Sądu Rejonowego w Turku na lata 2024 - 2027.
upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika do Sądu Rejonowego w Turku na lata 2024 - 2027.
Jest to nabór uzupełniający.
Ławnikiem może być wybrany ten, kto:
1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
2) jest nieskazitelnego charakteru;
3) ukończył 30 lat;
4) jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od roku;
5) nie przekroczył 70 lat;
6) jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika;
7) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.
Ławnikami nie mogą być:
1) osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;
2) osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
3) funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;
4) adwokaci i aplikanci adwokaccy;
5) radcy prawni i aplikanci radcowscy;
6) duchowni;
7) żołnierze w czynnej służbie wojskowej;
8) funkcjonariusze Służby Więziennej;
9) radni gminy, powiatu i województwa.
1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
2) jest nieskazitelnego charakteru;
3) ukończył 30 lat;
4) jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od roku;
5) nie przekroczył 70 lat;
6) jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika;
7) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.
Ławnikami nie mogą być:
1) osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;
2) osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
3) funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;
4) adwokaci i aplikanci adwokaccy;
5) radcy prawni i aplikanci radcowscy;
6) duchowni;
7) żołnierze w czynnej służbie wojskowej;
8) funkcjonariusze Służby Więziennej;
9) radni gminy, powiatu i województwa.
Kandydatów na ławników mogą zgłaszać radom gmin:
1) prezesi właściwych sądów
2) stowarzyszenia
3) inne organizacje społeczne i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych
4) co najmniej pięćdziesięciu obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do pobrania dostępne
Pobierz dane XML upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika Drukuj informację upływa termin zgłaszania kandydatów na ławnika
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-07 18:10:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-07 18:10:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 18:10:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 176 raz(y) |
Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ogłoszenie
Burmistrz Dobrej
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Termin składania ofert:
24 czerwca 2024 roku do godz. 16.00
W załączeniu:
1) zarządzenie nr RO.0050.58.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 6 czerwca 2024 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
2) ogłoszenie o konkursie stanowiące załącznik do powyższego zarządzenia
3) informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Komisja Konkursowa
zarządzenie nr RO.0050.61.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 24 czerwca 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej oraz wyznaczenia przewodniczącego komisji konkursowej
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej Drukuj informację Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-07 17:36:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-07 17:36:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-25 10:29:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 194 raz(y) |
Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Termin składania ofert:
24 czerwca 2024 roku do godz. 16.00
W załączeniu:
1) zarządzenie nr RO.0050.58.2024 Burmistrza Dobrej z dnia 6 czerwca 2024 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
2) ogłoszenie o konkursie stanowiące załącznik do powyższego zarządzenia
3) informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej Drukuj informację Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-07 17:29:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-07 17:29:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 19:07:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 184 raz(y) |
Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6825.1.2024
Dobra 28 maja 2024 r.
Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
sporządzony w związku z zamiarem nabycia przez Gminę Dobra w drodze komunalizacji niżej wymienionych nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra (powiat turecki), stanowiących własność Skarbu Państwa, w trybie art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 1990 r., poz. 191 ze zm.).
L.p.
|
Obręb ewidencyjny
|
Nr ewid. działki
|
Powierzchnia
|
Rodzaj użytkowania
|
Nr Księgi Wieczystej
|
Własność, użytkowanie, zarząd
|
Uwagi
|
1.
|
Moczydła
|
99
|
0,66 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
2.
|
Moczydła
|
156
|
0,03 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
3.
|
Moczydła
|
157
|
0,77 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
Do wyłożonego protokołu można składać uwagi i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pokój nr 9, tel. 63 279 99 26. Po okresie wyłożenia oraz rozpatrzeniu ewentualnych uwag i zastrzeżeń, protokół inwentaryzacyjny zostanie przekazany Wojewodzie Wielkopolskiemu, jako załącznik do wniosku o przekazanie Gminie Dobra ww. działek.
Niniejszy protokół wyłożono do publicznego wglądu na okres 30 dni, tj. od 28 maja 2024 r. do 27 czerwca 2024 r. poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej (https://bip.dobra24.pl/).
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
tel. 63 279 99 26
tel. 63 279 99 26
Załączniki
Pobierz dane XML Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024 Drukuj informację Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-07 13:32:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-07 13:32:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-07 13:41:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 147 raz(y) |
Ogłoszenie z dnia 5 czerwca 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dobra, dnia 5 czerwca 2024 r.
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej
z dnia 05.06.2024 r. w sprawie upublicznienia oferty na realizację zadania publicznego.
W związku ze złożoną do Urzędu Miejskiego w Dobrej dnia 05.06.2024 r. ofertą na realizację zadania publicznego pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa”, informuję, że zgodnie z „Regulaminem przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra”, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza Dobrej Nr RO.SO.0050.54.2021 z dnia 21.06.2021r.
w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.
w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571), na realizację zadań publicznych ze środków budżetu Gminy Dobra, zostały podjęte działania zmierzające do oceny celowości realizacji zadania publicznego oraz upublicznienia oferty.
Oferta zostaje zamieszczona na okres 7 dni:
1) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dobrej: www.dobra24.pl,
3) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je osobiście do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (pokój nr 22), w godzinach pracy urzędu, tj. pn. 7.30-16.30, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.30, lub za pośrednictwem poczty email wysyłając na adres:
.
Oferta pt.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa” na realizację zadania publicznego oraz wzór formularza zgłoszenia uwag do oferty stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)Katarzyna Antosik
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie z dnia 5 czerwca 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Drukuj informację Ogłoszenie z dnia 5 czerwca 2024 roku o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-05 13:28:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-05 13:28:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-05 13:33:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 118 raz(y) |