ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra

Lista zmian

Zmiany z dnia: 2023-05-17

Czas Wprowadzona zmiana Informacja Zmiany wprowadził
11:51:49 Upublicznienie elementu Rejestr Informacji o Środowisku - załącznik Informacja o zamieszczeniu w PDWD wniosku w sprawie wydania decyzji - Nazwa elementu do którego przynależy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów Administrator Systemu
11:51:08 Upublicznienie elementu Rejestr Informacji o Środowisku - załącznik PDWD - Nazwa elementu do którego przynależy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów Administrator Systemu
11:50:14 Upublicznienie elementu Rejestr Informacji o Środowisku - załącznik Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 maja 2023 roku nr IGOŚR.6220.5.2023.ZS - Nazwa elementu do którego przynależy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów Administrator Systemu
11:34:39 Upublicznienie elementu Rejestr Informacji o Środowisku - formularz Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów: 22/1, 20/2 i 22/2 obręb Czajków, gmina Dobra”. Administrator Systemu
« powrót do poprzedniej strony