ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Skęczniew na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-04 01:22:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-04 01:22:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-04 01:23:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
202 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Potworów na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-03 15:04:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-03 15:05:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-03 15:06:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
193 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Żeronice na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-03 00:16:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-03 00:16:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-03 00:21:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
140 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Ugory na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-02 23:52:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-02 23:52:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 23:57:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
136 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Rzechta na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-02 15:10:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-02 15:10:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 15:12:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
140 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXXIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 marca 2024 roku (poniedziałek) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 20 marca 2024 roku
 
RO.0002.6.2024

ZAWIADOMIENIE

            Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXXIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 marca 2024 roku (poniedziałek) o godz. 10:00 w sali widowiskowej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawy samorządu.
8. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości dotychczasowemu dzierżawcy na okres 5 lat w trybie bezprzetargowym – projekt nr LXXIII/491/2024;
2) w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie gminy Dobra – projekt nr LXXIII/492/2024;
3) w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Dobra – projekt nr LXXIII/493/2024;
4) w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Dobra na lata 2024-2028 – projekt nr LXXIII/494/2024;
5) w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za 2023 rok – projekt nr LXXIII/495/2024;
6) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXIII/496/2024;
7) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXIII/497/2024.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-21 23:33:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-21 23:33:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-26 11:31:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
165 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 19 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.5.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.5.2024 ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznych linii kablowych nn-0,4kV, budowie linii kablowych SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Dobra, dnia 19 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.5.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 19 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.5.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznych linii kablowych nn-0,4kV, budowie linii kablowych SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 19 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-19 18:41:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-19 18:42:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-19 18:42:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

26 marca 2024 r. (wtorek) sprzątanie ulic i chodników po zimie na terenie miasta Dobra

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,

Burmistrz Dobrej informuje, że wzorem lat ubiegłych we wtorek 26 marca 2024 r. w godzinach porannych Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej będzie przeprowadzał na terenie miasta Dobra odbiór uprzątniętego przez Państwa piasku i ziemi z chodników położonych wzdłuż Państwa nieruchomości.
 
Uprzątnięty piasek i ziemię proszę pozostawić na tak zwanych "kupkach" przy chodniku/drodze.
 
Akcje przeprowadzone w ubiegłych latach przyniosły oczekiwany efekt ciesząc się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców w związku z powyższym ponawiamy wiosenną akcję przed nadchodzącymi świętami.
 
Obowiązek uprzątnięcia przez Państwa zanieczyszczeń z chodników położonych przy Waszych nieruchomościach wynika z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wiedząc jednak, że problemem do zagospodarowania jest uprzątnięty piasek i ziemia postanowiliśmy je odebrać i zagospodarować we własnym zakresie, mając jednocześnie nadzieję, że ułatwi to Państwu utrzymanie czystości na przylegających do Waszych posesji ciągach komunikacyjnych.
 
Prosimy więc o przeprowadzenie prac porządkowych (uprzątnięcie chodników) przed swoimi posesjami do dnia 26 marca 2024 r. oraz o przekazanie powyższej informacji swoim sąsiadom.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-19 10:19:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-19 10:19:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-19 10:19:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
233 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
 
Dobra, dnia 14 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.1.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 20:04:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 20:04:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-14 20:05:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
257 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 12 marca 2024r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
z dnia 12 marca 2024r.
o wydaniu w dniu 12 marca 2024r. decyzji nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
 
udzielającej na wniosek Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej pozwolenia wodnoprawnego na:
 
usługę wodną obejmującą odprowadzanie ścieków przemysłowych - wód popłucznych pochodzących ze stacji uzdatniania wody w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra, do urządzenia wodnego - rowu melioracji wodnych R-3 w km 1+85 zlokalizowanego na działkach o nr ew. 500 i 483 obręb Długa Wieś, gmina Dobra, powiat turecki, woj. wielkopolskie, za pomocą istniejącego wylotu
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 13:39:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 13:39:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-14 13:45:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
263 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji