Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.3.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 35 i 36 obręb Januszówka, gmina Dobra”.
Dobra, dnia 16 lutego 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.3.2024.SW
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 12.02.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 35 , 36 obręb Januszówka, gmina Dobra” .
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Januszówka oraz Zagaj.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-19 23:02:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-19 23:03:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-19 23:06:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 218 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Dobra, dnia 14 lutego 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.1.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 lutego 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-15 22:41:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-15 22:41:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-15 22:45:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 181 raz(y) |
Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 lutego 2024r.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 lutego 2024r. Drukuj informację Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 lutego 2024r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-15 22:38:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-15 22:38:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-15 22:39:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 147 raz(y) |
Zgłaszanie przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2024.
Załączniki
Pobierz dane XML Zgłaszanie przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2024. Drukuj informację Zgłaszanie przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2024.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-14 10:22:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-14 10:22:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-27 14:11:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 125 raz(y) |
Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Dobra w 2024 roku dotyczącego powierzenia realizacji zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej w roku 2024
- Miejsko Gminny Ludowy Klub Sportowy „WICHER”, oferta nr 1 - kwota dotacji: 66 000,00 zł
- Stowarzyszenie Aktywny Orlik, Plac Juliusza Słowackiego 7/11, 62-730 Dobra, oferta nr 2 - kwota dotacji: 10 000,00 zł
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)Katarzyna Antosik
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:
Załączniki
Pobierz dane XML Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w 2024 roku Drukuj informację Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-14 10:05:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-14 10:05:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-27 14:10:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 147 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.8.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 13 lutego 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.8.2023.SW
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra” W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejski w Dobrej, Sołectwa Skęczniew.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-14 01:17:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-14 01:17:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-14 01:18:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 147 raz(y) |
Informacja Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja Burmistrza Dobrej
z dnia 6 lutego 2024 r.
w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
Na podstawie art. 114 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1277 i 2418 oraz 2023 r. poz. 497) podaje się do wiadomości informację o miejscach przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych związanych z zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024r. wyborami do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborami wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
Lp.
|
Miejscowość
|
Szczegółowa lokalizacja
|
Uwagi
|
1.
|
Dobra
|
Słup ogłoszeniowy
Pl. Wojska Polskiego/ ul. 1 Maja
|
|
2.
|
Dobra
|
Słup ogłoszeniowy
ul. Kilińskiego
( przed pawilonem handlowym )
|
|
3.
|
Dobra
|
Tablica informacyjna przed
Urzędem Miejskim w Dobrej
|
Urzędowe obwieszczenia wyborcze.
|
4.
|
Dobra
|
Tablica informacyjna (wyborcza)
na targowisku
|
|
5.
|
Dobra
|
Tablica informacyjna (wyborcza)
na budynku komunalnym
Plac Mały Rynek
|
|
5.
|
Chrapczew, Czajków, Długa Wieś Dąbrowica Kol. Januszówka, Józefów, Linne, Łęg Piekarski, Mikulice,
Miłkowice, Moczydła, Ostrówek, Piekary, Potworów, Rzechta, Dąbrowa, Rzymsko BG, Skęczniew, Stawki, Stefanów, Strachocice Kol. Strachocice, Szymany, Żeronice, Wola Piekarska, Zagaj, Żeronice
|
Sołeckie tablice informacyjne
|
Urzędowe obwieszczenia wyborcze
|
Burmistrz Dobrej
Tadeusz GEBLER
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych Drukuj informację Informacja Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 13:57:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 13:57:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 13:59:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 227 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej
z dnia 6 lutego 2024 roku
Na podstawie art. 422 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości informację o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.:
Numer okręgu wyborczego
|
Granice okręgu wyborczego
|
Liczba radnych wybieranych w okręgu
|
1
|
Miasto Dobra-ulice: Jana Kilińskiego, Łąkowa, pl. Plac Mały Rynek, Stefana Okrzei, 1 Maja, Sportowa
|
1
|
2
|
Miasto Dobra-ulice: Wiatraki, Czereśniowa, Marii Konopnickiej, Adama Mickiewicza, Morelowa, Wiśniowa, Elizy Orzeszkowej, Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza,
pl. Plac Juliusza Słowackiego
|
1
|
3
|
Miasto Dobra-ulice: Jana Dekerta, pl. Plac Wojska Polskiego, Gabriela Narutowicza, Tadeusza Kościuszki, Parkowa, pl. Plac Zamysłów, Słoneczna,
ks. Ludwika Sperczyńskiego, Świętojańska
|
1
|
4
|
Sołectwa: Ugory, Żeronice, Moczydła, Stefanów
|
1
|
5
|
Sołectwo Mikulice
|
1
|
6
|
Sołectwo Długa Wieś
|
1
|
7
|
Sołectwa: Czajków, Potworów
|
1
|
8
|
Sołectwa: Linne, Ostrówek, Rzymsko BG
|
1
|
9
|
Sołectwo Strachocice-Kolonia: Strachocice-Kolonia, Kościanki ; Sołectwo Miłkowice
|
1
|
10
|
Sołectwo Rzymsko: Rzymsko, Dąbrowa
|
1
|
11
|
Sołectwo Strachocice
|
1
|
12
|
Sołectwa: Januszówka, Józefów, Łęg Piekarski, Piekary ; Sołectwo Stawki: Stawki , Kaczka , Młyny Piekarskie
|
1
|
13
|
Sołectwo Rzechta: Rzechta, Zborów ; Sołectwo Wola Piekarska
|
1
|
14
|
Sołectwo Szymany: Szymany ; Sołectwo Zagaj: Zagaj, Czyste ; Sołectwo Dąbrowica-Kolonia: Dąbrowica, Dąbrowica-Kolonia ; Sołectwo Chrapczew: Chrapczew
|
1
|
15
|
Sołectwo Skęczniew
|
1
|
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Burmistrz Dobrej
Tadeusz GEBLER
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 13:50:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 13:51:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 13:54:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 207 raz(y) |
Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 lutego 2024 roku
RO.0002.3.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXVII/461/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 grudnia 2023 roku zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
5) zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku.
5. Zamknięcie obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXVII/461/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 28 grudnia 2023 roku zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
5) zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku.
5. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej 9 lutego 2024 roku (piątek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 10:29:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 10:29:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-28 09:47:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 118 raz(y) |
Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich
Akapit nr 1 - brak tytułu
W poniedziałek, 5 lutego wystartowała kolejna edycja programu „Danie Wspólnych Chwil” przeznaczonego dla Kół Gospodyń Wiejskich (KGW). Można uzyskać w nim 8 tysięcy złotych (w postaci e-Kodu do Biedronki) na organizację spotkań dla seniorów.
„Danie Wspólnych Chwil” to projekt, który ma na celu przeciwdziałanie samotności osób starszych z terenów wiejskich i aktywizowanie lokalnej społeczności.
"Jego zasady są proste - uczestniczące w akcji Koła Gospodyń Wiejskich organizują cykliczne spotkania przy wspólnym stole, na które zapraszają seniorów ze swojej okolicy. Dzięki temu osoby starsze zyskują dodatkową okazję, by spędzić czas z innymi ludźmi, a cała społeczność może się lepiej zintegrować i budować więzi międzyludzkie" - podkreśla Fundacja Biedronka. .
Najważniejsze informacje o programie:
- III edycja programu będzie edycją całoroczną - trwającą od marca do grudnia 2024 r.
- Fundacja Biedronki zapewnia środki na zakup produktów potrzebnych do organizacji spotkań dla seniorów, przekazując e-kody w wysokości 8000 zł do wykorzystania w sklepach sieci Biedronka
- Zadaniem kół gospodyń wiejskich jest organizacja spotkań dla samotnych seniorów z lokalnej społeczności - w czasie trwania edycji należy zorganizować min. 6 spotkań - każde w odstępie co najmniej 3 tygodni
- Po każdym spotkaniu KGW wypełnia i przesyła Fundacji krótkie sprawozdanie (w formie online)
- Fundacja zapewnia wsparcie w zakresie organizacji spotkań oraz w zakresie praktycznej wiedzy z zakresu żywienia seniorów
Dla KGW biorących udział w programie przewidziane są dodatkowe aktywności:
- spotkania z dietetyk programu o różnorodnej tematyce,
- gadżety związane z programem, przydatne do organizacji spotkań,
- scenariusze na spotkania,
- konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
- dedykowana grupa na Facebook'u
Jak się zgłosić do Programu?
- START REKRUTACJI: 05.02.2024, GODZ. 12:00
- W nowej edycji przygotowaliśmy miejsca dla 1100 kół gospodyń wiejskich (zarejestrowanych w ARiMR lub o statusie stowarzyszenia zwykłego/rejestrowego)
Kryteria formalne:
W programie mogą wziąć udział:
- KGW, które zostały założone nie później niż do 31.07.2023
- KGW o zbieżnych celach statutowych z celami programu
Więcej informacji:
www.daniewspolnychchwil.pl
www.daniewspolnychchwil.pl
Pobierz dane XML Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich Drukuj informację Bony na 8000 złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 08:00:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 08:00:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 08:01:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 349 raz(y) |