Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Dyżur poselski 1 luty 2024 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-24 22:18:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-24 22:18:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 11:18:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 114 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Dobra, dnia 22 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6730.47.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że w dniu 22 stycznia 2024 r. wydana została decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-22 15:58:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-22 15:58:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 15:58:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 219 raz(y) |
Pomoc publiczna 2023 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kmieć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-22 11:22:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-22 11:22:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 11:22:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 95 raz(y) |
Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej
uprzejmie informuje, że zgodnie z zarządzeniem nr RO.0050.69.2023 z dnia 13 grudnia 2023 roku ustala się następujące dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku:
29 marca 2024 r. (piątek)
- za święto przypadające w dniu 6 stycznia 2024 roku (sobota)
31 maja 2023 r. (piątek)
- odpracowanie w dniu 25 maja 2024 roku (sobota) od godz. 7:30 do godz. 14:30
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku Drukuj informację Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-22 10:17:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-22 10:17:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:43:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 460 raz(y) |
Uchwała Nr SO-8/0951/172/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Dobra przedstawionego w budżecie Gminy Dobra na 2024 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Uchwała Nr SO-8/0951/172/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Dobra przedstawionego w budżecie Gminy Dobra na 2024 rok Drukuj informację Uchwała Nr SO-8/0951/172/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Dobra przedstawionego w budżecie Gminy Dobra na 2024 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kmieć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-20 21:52:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-20 21:52:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-20 21:53:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 132 raz(y) |
Uchwała Nr SO-8/0951/173/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Dobra
Załączniki
Pobierz dane XML Uchwała Nr SO-8/0951/173/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Dobra Drukuj informację Uchwała Nr SO-8/0951/173/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kmieć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-20 21:48:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-20 21:48:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-20 21:50:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 124 raz(y) |
Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 19 stycznia 2024 roku
RO.0002.2.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-19 11:13:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-19 11:13:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 10:30:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 108 raz(y) |
Konsultacje nowelizacji uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wyniki konsultacji:
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w sprawie konsultacji społecznych
– zmiana programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
– zmiana programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
Burmistrz Dobrej informuje, że w dniach od 18.01.2024 r. do 24.18.2024 r, przeprowadzone zostaną konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany "Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024".
Zmieniana uchwała nr LXV/435/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024, której dotyczy konsultowany projekt uchwały, dostępna jest pod adresem: https://bip.dobra24.pl/10078/Program_wspolpracy/.
Zmiana dotyczy zwiększenia wysokość środków przeznaczonych na realizację Programu z kwoty 66 000,00 zł na kwotę 67 000,00 zł (różnica 10 000,00 zł).
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 18 do 24 stycznia 2024 r. i przeprowadzone będą poprzez zamieszczenie ogłoszenia wraz z projektem uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.dobra24.pl , na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej. W wersji papierowej udostępniony jest do wglądu w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22, I piętro).
Uwagi można składać osobiście w Referacie Promocji Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22 I piętro), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
, albo za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w terminie od dnia 18.01.2024 r. do dnia 24.01.2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Konsultacje nowelizacji uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 Drukuj informację Konsultacje nowelizacji uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-19 08:00:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-19 08:00:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-15 23:22:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 100 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
Dobra, dnia 17 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.1.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Bartosza Michalskiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-18 10:00:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-18 10:00:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-18 10:01:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 315 raz(y) |
Spotkanie informacyjne dla pracodawców i przedsiębiorców
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Spotkanie informacyjne dla pracodawców i przedsiębiorców Drukuj informację Spotkanie informacyjne dla pracodawców i przedsiębiorców
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-16 13:36:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-16 13:36:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:45:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 86 raz(y) |