ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wybory Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Moczydła na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 21:27:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 21:27:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 15:13:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
294 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Postępowanie zakupowe nr 1/RPOZ/2024: „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Parafia Rzymskokatolicka pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie zaprasza do złożenia oferty na roboty budowlane w ramach zadnia pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie”
 
Pełna informacja - kliknij
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 12:46:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 12:46:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-21 12:46:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich na kadencję 2024-2029

Akapit nr 1 - brak tytułu

https://www.powiat.turek.pl/media/arms/arms_dobra_6pcUV6n.png
Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich Gminy Dobra na kadencję 2024-2029
 
Szanowni Państwo,
 
W 2024 roku upływa kolejna kadencja sołtysów i rad sołeckich w gminie Dobra.
 
W marcu br. odbęda się pierwsze wybory.
 
Szczegółowy harmonogram zebrań sprawozdawczo-wyborczych w poszczególnych sołectwach znajduje się poniżej i będzie aktualizowany na bieżąco.
 
Informacje o zebraniach sprawozdawczo-wyborczych będą znajdować się również na tablicach sołeckich w poszczególnych miejscowościach, w Urzędzie Miejskim w Dobrej oraz będą przesyłane z wykorzystaniem oprogramowania eKurenda.
 
Zgłoszenia kandydatów na sołtysa i do rady sołeckiej przyjmowane będą tradycyjnie na zebraniach sprawozdawczo-wyborczych zwoływanych przez Burmistrza Dobrej w poszczególnych sołectwach. 
 
Kandydatów na stanowisko sołtysa i członków  rady sołeckiej mogą zgłaszać wszyscy mieszkańcy sołectwa uczestniczący w zebraniu sprawozdawczo-wyborczym, posiadający czynne prawo wyborcze w wyborach do Rady Gminy. Uprawnionymi do kandydowania są wyłącznie mieszkańcy Sołectwa uczestniczący w zebraniu, Sołtys oraz członkowie rady sołeckiej wybierani są w głosowaniu tajnym, bezpośrednim, spośród nieograniczonej liczby kandydatów, przez stałych mieszkańców sołectwa uprawnionych do głosowania.
 
Zapraszam wszystkich Mieszkańców Gminy Dobra do udziału w wyborach.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
Harmonogram zebrań sprawozdawczo-wyborczych
 
Sołectwo Moczydła
2 marca 2024 roku (sobota)
godz. 18:30
Moczydła 16A
Sołectwo Mikulice
3 marca 2024 roku (niedziela)
godz. 18:00
Świetlica Wiejska w Mikulicach
Sołectwo Stawki (Kaczki, Młyny Piekarskie, Stawki)
4 marca 2024 roku (poniedziałek)
godz. 18:00
Świetlica Wiejska w Piekarach
Sołectwo Czajków
18 marca 2024 roku (poniedziałek)
godz. 18:00
Świetlica Wiejska w Marianowie
Sołectwo Rzechta (Rzechta, Zborów)
10 kwietnia 2024 roku (środa) 
godz. 20:00
Świetlica Wiejska w Rzechcie
Sołectwo Ugory
11 kwietnia 2024 roku (czwartek)
godz. 17:30
Świetlica Wiejska w Żeronicach
Sołectwo Żeronice
11 kwietnia 2024 roku (czwartek)
godz. 19:30
Świetlica Wiejska w Żeronicach
Sołectwo Potworów
13 kwietnia 2024 roku (sobota)
godz. 17:30
Świetlica Wiejska w Potworowie
Sołectwo Skęczniew
15 kwietnia 2024 roku (poniedziałek)
godz. 19:00
Świetlica Wiejska w Skęczniewie
Sołectwo Chrapczew
16 kwietnia 2024 roku (wtorek)
godz. 17:00
Chrapczew 6
Sołectwo Długa Wieś 16 kwietnia 2024 roku (wtorek) godz. 19:00 Centrum Kultury w Dobrej
Sołectwo Józefów 17 kwietnia 2024 roku (środa)  godz. 18:00 Józefów 26
Sołectwo Łęg Piekarski 17 kwietnia 2024 roku (środa)  godz. 20:00 Łęg Piekarski 16
Sołectwo Linne 18 kwietnia 2024 roku (czwartek) godz. 18:00 Świetlica Wiejska w Linnem
Sołectwo Ostrówek 18 kwietnia 2024 roku (czwartek) godz. 20:00 Świetlica Wiejska w Ostrówku
Sołectwo Wola Piekarska 19 kwietnia 2024 roku (piątek) godz. 17:00 Świetlica Wiejska w Piekarach
Sołectwo Piekary 19 kwietnia 2024 roku (piątek) godz. 19:00 Świetlica Wiejska w Piekarach
Sołectwo Miłkowice 20 kwietnia 2024 roku (sobota) godz. 16:00 Świetlica Wiejska w Miłkowicach
Sołectwo Rzymsko (Rzymsko, Dąbrowa) 22 kwietnia 2024 roku (poniedziałek) godz. 17:00 Świetlica Wiejska w Rzymsku
Sołectwo Stefanów 23 kwietnia 2024 roku (wtorek) godz. 18:00 Stefanów 22
Sołectwo Szymany 24 kwietnia 2024 roku (środa)   godz. 17:00 Szymany 7
Sołectwo Zagaj 24 kwietnia 2024 roku (środa)  godz. 19:00 Zagaj 18
Sołectwo Strachocice-Kolonia (Strachocice-Kolonia, Kościanki, Młyny Strachocickie) 25 kwietnia 2024 roku (czwartek) godz. 19:30 Świetlica Wiejska w Strachocicach
Sołectwo Dąbrowica-Kolonia
(Dąbrowica, Dąbrowica-Kolonia)
27 kwietnia 2024 roku (sobota) godz. 18:00 Świetlica Wiejska w Dąbrowicy-Kolonia
Sołectwo Januszówka 27 kwietnia 2024 roku (sobota) godz. 20:00 Świetlica Wiejska w Piekarach
Sołectwo Strachocice 30 kwietnia 2024 roku (wtorek) godz. 17:30 Świetlica Wiejska w Strachocicach
Sołectwo Rzymsko BG 30 kwietnia 2024 roku (wtorek) godz. 19:30 Świetlica Wiejska w Rzymsku BG
 
Zarządzenia Burmistrza Dobrej w sprawie wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich

Sołectwo Moczydła
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.12.2024 z dnia 21 lutego 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Moczydła na kadencję 2024-2029
                                                                                         
Sołectwo Mikulice
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.13.2024 z dnia 21 lutego 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Mikulice na kadencję 2024-2029
                                                                                            
Sołectwo Stawki (Kaczki, Młyny Piekarskie, Stawki)   
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.14.2024 z dnia 21 lutego 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Stawki na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Czajków
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.16.2024 z dnia 4 marca 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Czajków na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Rzechta (Rzechta, Zborów) 
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.24.2024 z dnia 2 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Rzechta na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Ugory
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.25.2024 z dnia 2 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Ugory na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Żeronice
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.26.2024 z dnia 2 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Żeronice na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Potworów
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.28.2024 z dnia 3 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Potworów na kadencję 2024-2029

Sołectwo Skęczniew
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.29.2024 z dnia 3 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Skęczniew na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Chrapczew
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.33.2024 z dnia 5 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Chrapczew na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Długa Wieś
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.32.2024 z dnia 5 kwietnia kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Długa Wieś na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Józefów
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.35.2024 z dnia 5 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Józefów na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Łęg Piekarski
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.34.2024 z dnia 5 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Łęg Piekarski na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Linne
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.36.2024 z dnia 5 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Linne na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Ostrówek
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.37.2024 z dnia 5 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Ostrówek na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Wola Piekarska
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.38.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Wola Piekarska na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Piekary
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.45.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Piekary na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Miłkowice
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.44.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Miłkowice na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Rzymsko (Rzymsko, Dąbrowa)
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.43.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Rzymsko na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Stefanów
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.42.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Stefanów na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Szymany
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.41.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Szymany na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Zagaj
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.40.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Zagaj na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Strachocice-Kolonia (Strachocice-Kolonia, Kościanki, Młyny Strachocickie)
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.39.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Strachocice-Kolonia na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Dąbrowica-Kolonia (Dąbrowica, Dąbrowica-Kolonia)
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.49.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Dąbrowica-Kolonia na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Januszówka
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.48.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Januszówka na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Strachocice
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.47.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Strachocice na kadencję 2024-2029
 
Sołectwo Rzymsko BG
Zarządzenie Burmistrza Dobrej nr RO.0050.46.2024 z dnia 8 kwietnia 2024 roku w sprawie wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej Sołectwa Rzymsko BG na kadencję 2024-2029
 
Kurendy w sprawie wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich

Sołectwo Moczydła                                                                                         
Sołectwo Mikulice                                                                                            
Sołectwo Stawki (Kaczki, Młyny Piekarskie, Stawki)   
Sołectwo Rzechta (Rzechta, Zborów) 
 
Statuty sołectw - kliknij
 
Wyniki wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich - kliknij
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 09:06:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 09:06:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-20 23:00:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
903 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.3.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Dobra, dnia 20 lutego 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.3.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 lutego 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 07:53:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 07:54:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-21 07:57:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
237 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.3.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1, obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
 
Dobra, dnia 16 lutego 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.3.2024.SW
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 12.02.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1 , obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Skęczniew.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-19 23:16:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-19 23:18:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-19 23:22:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 16 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6220.3.2024.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.3.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 35 i 36 obręb Januszówka, gmina Dobra”.
 
Dobra, dnia 16 lutego 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.3.2024.SW
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 12.02.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 35 , 36  obręb Januszówka, gmina Dobra” .
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Januszówka oraz Zagaj.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-19 23:02:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-19 23:03:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-19 23:06:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
233 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 lutego 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia). 
 
Dobra, dnia 14 lutego 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.1.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia). 
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 lutego 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 22:41:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 22:41:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 22:45:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
193 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 lutego 2024r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 22:38:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 22:38:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 22:39:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zgłaszanie przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2024.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 10:22:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 10:22:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 14:11:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
130 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Dobra w 2024 roku dotyczącego powierzenia realizacji zadania publicznego w zakresie kultury fizycznej w roku 2024
  1. Miejsko Gminny Ludowy Klub Sportowy „WICHER”, oferta nr 1 - kwota dotacji: 66 000,00 zł
  2. Stowarzyszenie Aktywny Orlik, Plac Juliusza Słowackiego 7/11, 62-730 Dobra, oferta nr 2 - kwota dotacji: 10 000,00 zł
     
sprawę prowadzi:
Katarzyna Antosik
Kierownik Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)
kontakt:
tel.: 63 279 99 29, e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 10:05:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 10:05:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 14:10:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
166 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji