ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Dobrej działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688)  informuje, iż na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra został wywieszony wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, o nr. ewid. działek 674 o pow. 0,1643 ha oraz 676/3 o pow. 0,0960 ha, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 9), tel. (63) 279 99 26.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
kontakt tel.: 63 279 99 26

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-24 22:13:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-24 22:13:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-20 13:15:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
732 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wygaśnięcie ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku zawiadamia o wygaśnięciu ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice 62-730 Dobra w linii brzegowej zbiornika retencyjnego Jeziorsko (N 51.834442 , E 18.673069).
 
W załączeniu rozporządzenie nr 5/2023 z dnia 3 sierpnia 2023 roku uchylające rozporządzenie w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego.

Załączniki

  • Wygaśnięcie ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (PDF, 1.4 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2023-08-08 09:29:54 | Data wytworzenia informacji: 2023-08-08 | Rozporządzenie nr 5/2023 Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku z dnia 3 sierpnia 2023 r. uchylające rozporządzenie w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-08 09:24:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-08 09:25:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-09 08:30:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1330 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Dobra. Dożynki Gminno-Parafialne 20 sierpnia 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Program uroczystości dożynkowych 20 sierpnia 2023 roku
 
Kościół pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej
10.45 - zbiórka na skwerze im. św. Jana Pawła II - plac przed kościołem
11.15 - Msza Święta w intencji rolników
12.30 - wymarsz korowodu dożynkowego na plac dożynkowy
 
Plac Rekreacyjny Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej
    część obrzędowa Święta Plonów
13.00 - wystąpienia okolicznościowe - rozstrzygnięcie konkursu na "Najpiękniejszy wieniec dożynkowy"
    część artystyczna Święta Plonów
14.30 - występy lokalnych zespołów, Orkiestra Dęta Dobra-Żeronice, zespoły: Serenada, AleBabki
Turniej Kulinarny Kół Gospodyń Wiejskich 2023 pt.: "Dobra - dobrym smakiem stoi"
15.30 - występ "Kapeli z Szaconkiem"
18.00 - występ kabaretu "Formacja Chatelet"
19.00 - zabawa taneczna z DJ-em
21.00 - koncert zespołu "Cliver"
22.00 - ciąg dalszy zabawy tanecznej
24.00 - zakończenie dożynek

Podczas imprezy:
Stoiska gastronomiczne Kół Gospodyń Wiejskich i Mckeen-Beef SH Sp. z o.o. z darmową degustacją
Grochówka w wykonaniu OSP Dobra
Wesołe miasteczko
Stoiska spożywcze i wielobranżowe
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-04 07:49:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-04 07:49:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-04 08:31:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1330 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory,  oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
 
Dobra, dnia 26 lipca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.8.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 31 lipca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory,  oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 lipca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-31 14:26:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-31 14:26:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:27:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1197 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
 
1 czerwca ruszył nabór wniosków w ramach Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027).
 
Nabór uwzględnia dwie ścieżki wsparcia:
1) w ramach pomocy de minimis - 70% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/442   
2) w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej – od 35% do 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/443
Wsparciem zostaną objęte projekty dot. m.in.: automatyzacji procesów przemysłowych, unowocześniania procesów produkcyjnych, wprowadzania rozwiązań cyfryzacyjnych, ulepszania dotychczasowych produktów/usług lub wprowadzania nowych przyjaznych dla środowiska produktów/usług!

Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
 
Nabór wniosków trwa od 1 czerwca 2023 do 31 sierpnia 2023 r.
 
Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udzielają:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Wielkopolski.
e-mail: , tel. 63 249 31 02

Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
Edyta Kasprzak-Škvrna - Koordynator Obszaru ds. wdrażania FST.
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-05 14:53:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-05 14:54:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 08:29:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1197 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
 
od 1 czerwca do 14 sierpnia 2023 r. na terenie całej Polski zostaną przeprowadzone badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych, formularz R-SGR oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego, formularz R-ZW-S.
 
Celem badania Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych,  jest dostarczenie informacji pozwalającej na dokonanie analizy zmian w strukturze gospodarstw rolnych oraz ich wieloprzekrojowej charakterystyki.
 
Z kolei Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego ukierunkowane jest na uzyskanie informacji o pogłowiu świń oraz produkcji żywca wieprzowego w danym okresie sprawozdawczym oraz o kwartalnych cenach zakupu i dzierżawy ziemi rolnej.
 
Samospisu można dokonać od 1 od 16 czerwca 2023 r. przy pomocy formularza dostępnego na stronie: badaniarolne2023.stat.gov.pl 
 
Szczegóły dotyczące badań ankietowych z zakresu rolnictwa znajdują się pod adresem: stat.gov.pl/aktualnosci/wez-udzial-w-badaniu-gus-i-zmieniaj-polskie-rolnictwo,491,1.html
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-05 14:16:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-05 14:16:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 08:29:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1193 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdania Rb za 2022 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kmieć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-02 00:22:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-02 00:22:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-14 11:09:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
672 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony z dnia 7 kwietnia 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Dobrej działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony.
 
Wykaz obejmuje 2 nieruchomości będące częściami działki położonej w obrębie Długa Wieś, gmina Dobra, oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 497/4, o powierzchni 6,0376 ha.
 
W załączeniu Zarządzenie Nr RO.0050.23.2023 Burmistrza Dobrej z dnia 7 kwietnia 2023 r. w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
kontakt tel.: 63 279 99 26

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-11 21:53:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-11 21:53:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-20 13:16:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
752 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

1.
OSP Żeronice
21.01.2023 r.
18:00
Strażnica OSP
2.
OSP Mikulice
28.01.2023 r.
17:00
Strażnica OSP
3.
OSP Rzechta
28.01.2023 r.
19:00
Strażnica OSP
4.
OSP Ostrówek
03.02.2023 r.
19:00
Strażnica OSP
5.
OSP Rzymsko
04.02.2023 r.
17:00
Strażnica OSP
6.
OSP Dobra
18.02.2023 r.
17:00
Strażnica OSP
7.
OSP Potworów
18.02.2023 r.
18:30
Strażnica OSP
8.
OSP Dąbrowica
25.02.2023 r.
19:00
Strażnica OSP
9.
OSP Piekary
03.03.2023 r.
19:00
Strażnica OSP
10.
OSP Strachocice
04.03.2023 r.
17:00
Strażnica OSP
11.
OSP Linne
04.03.2023 r.
19:00
Strażnica OSP
12.
OSP Miłkowice
18.03.2023 r.
17:00
Strażnica OSP
13.
OSP Skęczniew
25.03.2023 r.
17:00
Strażnica OSP

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świetochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-19 12:53:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-19 12:53:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:40:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu organizuje bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska w następujących zakresach tematycznych:
- 25 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - opłaty za korzystanie ze środowiska
- 26 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - sprawozdawczość z zakresu bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

Warsztaty zostaną przeprowadzone w formie on-line poprzez platformę zoom.

Podczas warsztatów zostaną omówione najnowsze regulacje prawne w zakresie ochrony środowiska, także ich interpretacje. Przedmiotowa wiedza jest niezbędna do przestrzegania i prawidłowego wypełniania obowiązków z zakresu ochrony środowiska, a tym samym uniknięcia sankcji finansowych określonych w ww. ustawach.

Uczestnicy będą mieli szansę na zdobycie umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
 
Warsztaty przeznaczone są dla lokalnych przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych, pracowników działów ochrony środowiska przedsiębiorstw oraz wszystkich innych podmiotów korzystających ze środowiska.
 
Zgłoszenia udziału należy dokonać poprzez przesłanie adresów e-mail osób zainteresowanych udziałem w warsztatach wraz z podaniem wybranego zakresu tematycznego i terminu na adres e-mail: .

Na wskazane adresy zostanie rozesłany link umożliwiający udział w spotkaniu.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-18 10:34:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-18 10:34:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 08:34:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1240 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji