Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572, 1463 i 1688) informuje, iż na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra został wywieszony wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, o nr. ewid. działek 674 o pow. 0,1643 ha oraz 676/3 o pow. 0,0960 ha, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 9), tel. (63) 279 99 26.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat. Drukuj informację Wykaz obejmujący grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-24 22:13:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-24 22:13:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-20 13:15:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 732 raz(y) |
Wygaśnięcie ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku zawiadamia o wygaśnięciu ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice 62-730 Dobra w linii brzegowej zbiornika retencyjnego Jeziorsko (N 51.834442 , E 18.673069).
W załączeniu rozporządzenie nr 5/2023 z dnia 3 sierpnia 2023 roku uchylające rozporządzenie w sprawie wyznaczenia strefy objętej zakażeniem w związku z wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy (HPAI) u ptaków dzikich na terenie powiatu tureckiego.
Załączniki
Pobierz dane XML Wygaśnięcie ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice. Drukuj informację Wygaśnięcie ogniska wysoce zjadliwej grypy ptaków u ptaków dzikich (mewy śmieszki) wyznaczonego w miejscowości Miłkowice.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-08 09:24:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-08 09:25:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-09 08:30:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1330 raz(y) |
Gmina Dobra. Dożynki Gminno-Parafialne 20 sierpnia 2023 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Program uroczystości dożynkowych 20 sierpnia 2023 roku
Podczas imprezy:
Kościół pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej
10.45 - zbiórka na skwerze im. św. Jana Pawła II - plac przed kościołem
11.15 - Msza Święta w intencji rolników
12.30 - wymarsz korowodu dożynkowego na plac dożynkowy
Plac Rekreacyjny Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej
część obrzędowa Święta Plonów
13.00 - wystąpienia okolicznościowe - rozstrzygnięcie konkursu na "Najpiękniejszy wieniec dożynkowy"
część artystyczna Święta Plonów
Turniej Kulinarny Kół Gospodyń Wiejskich 2023 pt.: "Dobra - dobrym smakiem stoi"
15.30 - występ "Kapeli z Szaconkiem"
18.00 - występ kabaretu "Formacja Chatelet"
19.00 - zabawa taneczna z DJ-em
21.00 - koncert zespołu "Cliver"
22.00 - ciąg dalszy zabawy tanecznej
24.00 - zakończenie dożynek
Podczas imprezy:
Stoiska gastronomiczne Kół Gospodyń Wiejskich i Mckeen-Beef SH Sp. z o.o. z darmową degustacją
Grochówka w wykonaniu OSP Dobra
Wesołe miasteczko
Stoiska spożywcze i wielobranżowe
Załączniki
Pobierz dane XML Gmina Dobra. Dożynki Gminno-Parafialne 20 sierpnia 2023 roku Drukuj informację Gmina Dobra. Dożynki Gminno-Parafialne 20 sierpnia 2023 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-04 07:49:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-04 07:49:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-04 08:31:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1330 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
Dobra, dnia 26 lipca 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.8.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 31 lipca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 lipca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-31 14:26:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-31 14:26:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:27:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1197 raz(y) |
Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
1 czerwca ruszył nabór wniosków w ramach Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027).
Nabór uwzględnia dwie ścieżki wsparcia:
1) w ramach pomocy de minimis - 70% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/442
2) w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej – od 35% do 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/443
Wsparciem zostaną objęte projekty dot. m.in.: automatyzacji procesów przemysłowych, unowocześniania procesów produkcyjnych, wprowadzania rozwiązań cyfryzacyjnych, ulepszania dotychczasowych produktów/usług lub wprowadzania nowych przyjaznych dla środowiska produktów/usług!
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Nabór wniosków trwa od 1 czerwca 2023 do 31 sierpnia 2023 r.
Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udzielają:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Wielkopolski.
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
Edyta Kasprzak-Škvrna - Koordynator Obszaru ds. wdrażania FST.
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
Pobierz dane XML Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji Drukuj informację Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 14:53:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 14:54:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:29:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1197 raz(y) |
Badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
od 1 czerwca do 14 sierpnia 2023 r. na terenie całej Polski zostaną przeprowadzone badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych, formularz R-SGR oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego, formularz R-ZW-S.
Celem badania Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych, jest dostarczenie informacji pozwalającej na dokonanie analizy zmian w strukturze gospodarstw rolnych oraz ich wieloprzekrojowej charakterystyki.
Z kolei Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego ukierunkowane jest na uzyskanie informacji o pogłowiu świń oraz produkcji żywca wieprzowego w danym okresie sprawozdawczym oraz o kwartalnych cenach zakupu i dzierżawy ziemi rolnej.
Samospisu można dokonać od 1 od 16 czerwca 2023 r. przy pomocy formularza dostępnego na stronie: badaniarolne2023.stat.gov.pl
Szczegóły dotyczące badań ankietowych z zakresu rolnictwa znajdują się pod adresem: stat.gov.pl/aktualnosci/wez-udzial-w-badaniu-gus-i-zmieniaj-polskie-rolnictwo,491,1.html
Załączniki
Pobierz dane XML Badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego Drukuj informację Badania ankietowe: Zintegrowane statystyki dotyczące gospodarstw rolnych oraz Badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 14:16:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 14:16:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:29:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1193 raz(y) |
Sprawozdania Rb za 2022 rok
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kmieć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-02 00:22:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-02 00:22:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-14 11:09:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 672 raz(y) |
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony z dnia 7 kwietnia 2023 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344) podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony.
Wykaz obejmuje 2 nieruchomości będące częściami działki położonej w obrębie Długa Wieś, gmina Dobra, oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 497/4, o powierzchni 6,0376 ha.
W załączeniu Zarządzenie Nr RO.0050.23.2023 Burmistrza Dobrej z dnia 7 kwietnia 2023 r. w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony z dnia 7 kwietnia 2023 roku Drukuj informację Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony z dnia 7 kwietnia 2023 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-11 21:53:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-11 21:53:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-20 13:16:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 752 raz(y) |
Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
1.
|
OSP Żeronice
|
21.01.2023 r.
|
18:00
|
Strażnica OSP
|
2.
|
OSP Mikulice
|
28.01.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
3.
|
OSP Rzechta
|
28.01.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
4.
|
OSP Ostrówek
|
03.02.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
5.
|
OSP Rzymsko
|
04.02.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
6.
|
OSP Dobra
|
18.02.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
7.
|
OSP Potworów
|
18.02.2023 r.
|
18:30
|
Strażnica OSP
|
8.
|
OSP Dąbrowica
|
25.02.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
9.
|
OSP Piekary
|
03.03.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
10.
|
OSP Strachocice
|
04.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
11.
|
OSP Linne
|
04.03.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
12.
|
OSP Miłkowice
|
18.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
13.
|
OSP Skęczniew
|
25.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
Pobierz dane XML Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku Drukuj informację Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świetochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-19 12:53:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-19 12:53:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:40:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1363 raz(y) |
Bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu organizuje bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska w następujących zakresach tematycznych:
- 25 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - opłaty za korzystanie ze środowiska
- 26 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - sprawozdawczość z zakresu bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
- 25 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - opłaty za korzystanie ze środowiska
- 26 stycznia 2023 r. od godz. 9.00 do godz. 12.00 - sprawozdawczość z zakresu bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)
Warsztaty zostaną przeprowadzone w formie on-line poprzez platformę zoom.
Podczas warsztatów zostaną omówione najnowsze regulacje prawne w zakresie ochrony środowiska, także ich interpretacje. Przedmiotowa wiedza jest niezbędna do przestrzegania i prawidłowego wypełniania obowiązków z zakresu ochrony środowiska, a tym samym uniknięcia sankcji finansowych określonych w ww. ustawach.
Uczestnicy będą mieli szansę na zdobycie umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
Warsztaty przeznaczone są dla lokalnych przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych, pracowników działów ochrony środowiska przedsiębiorstw oraz wszystkich innych podmiotów korzystających ze środowiska.
Zgłoszenia udziału należy dokonać poprzez przesłanie adresów e-mail osób zainteresowanych udziałem w warsztatach wraz z podaniem wybranego zakresu tematycznego i terminu na adres e-mail:
.
Na wskazane adresy zostanie rozesłany link umożliwiający udział w spotkaniu.
Na wskazane adresy zostanie rozesłany link umożliwiający udział w spotkaniu.
Załączniki
Pobierz dane XML Bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska Drukuj informację Bezpłatne warsztaty dla podmiotów korzystających ze środowiska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-18 10:34:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-18 10:34:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:34:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1240 raz(y) |