Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-06-15 10:51:36 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2022 rok:
1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - projekt Nr LXI/408/2023.
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok;
3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022;
6) dyskusja;
7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za rok 2022 oraz sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/409/2023;
8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022 - projekt Nr LXI/410/2023.
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników - projekt Nr LXI/411/2023;
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXI/412/2023;
3) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXI/413/2023.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil