Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-25 13:16:59 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
- Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Dobrej odbywa się każdego dnia w godzinach pracy.
- Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w piątki w godzinach 14:30 - 15:30 (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu). W przypadku gdy w piątek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu.
- Sekretarz i Zastępca Burmistrza przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia w godzinach pracy Urzędu, w ramach swoich możliwości.
- Pozostali pracownicy Urzędu przyjmują klientów codziennie w obrębie ustalonych godzin przyjęć.
-
Referat Organizacyjny prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków indywidualnych wpływających do Urzędu oraz skarg zgłoszonych w czasie przyjęć interesantów przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza.
- Stosownie do przepisu art. 16a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 995 z późn. zm.) Rada powiatu rozpatruje: skargi na działania zarządu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji. Zasady i tryb działania komisji skarg, wniosków i petycji określa statut powiatu.
-
Stosownie do przepisu art. 18b ustawy o samorządzie gminnym Rada gminy rozpatruje skargi na działania wójta i gminnych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji. Zasady i tryb działania komisji skarg, wniosków i petycji określa statut gminy.