Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o IV Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 19 czerwca 2024 roku (środa) godz. 10:00
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-07 20:15:08 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Rada Miejska w Dobrej
Dobra, dnia 5 czerwca 2024 roku
RO.0002.10.2024
Dobra, dnia 5 czerwca 2024 roku
RO.0002.10.2024
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609 ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję IV sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 19 czerwca 2024 roku (środa) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów z obrad II i III sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2023 rok:
1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2023 rok;
2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2023 rok;
3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania (druk nr 21/2024).
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok;
2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2023 rok;
3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
- sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok;
- wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2023;
- dyskusja;
- rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok (druk nr 22/2024);
- rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok (druk nr 23/2024).
- Rozpatrzenie projektów uchwał:
- w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu o udzielenie informacji o kandydatach na ławnika (druk nr 24/2024);
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobra (druk nr 25/2024);
- zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych (druk nr 26/2024);
- zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok (druk nr 27/2024)
- zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 (druk nr 28/2024).
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Cezary Madaj
/-/ Cezary Madaj
Kontakt:
Urząd Miejski w Dobrej
Referat Organizacyjny
Biuro Rady Miejskiej w Dobrej
Biuro Rady Miejskiej w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
tel. 63 279 90 11
e-mail:
Obsługa Biura Rady:
e-mail:
Obsługa Biura Rady:
Joanna Krawczyk
pokój nr. 10 (parter)
pokój nr. 10 (parter)
tel. 63 279 99 32
e-mail:
Sekretarz Dobrej
Piotr Nowaczyk
pokój nr. 11 (parter)
Piotr Nowaczyk
pokój nr. 11 (parter)
tel: 63 279 99 40
e-mail: