Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rewitalizacja

Szczegóły informacji

Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji

Informacja ogłoszona dnia 2024-01-08 23:52:29 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

wyniki konsultacji społecznych
Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
 
 
 
Dobra, 8 stycznia 2024 roku
 
OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
 
Na podstawie art. 6 ust. 2 oraz art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021 r. poz. 485, 28, 1688) Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 16 stycznia 2024 r. do 20 lutego 2024 r. Pisemne uwagi, opinie i wnioski mieszkańców należy zgłaszać na formularzu do Urzędu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: .
 
Uwagi do projektu uchwały oraz do diagnozy będzie można złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego 2024 roku w postaci:
  • papierowej przesłanej na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (na załączonym druku), lub złożonej osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej (na załączonym druku),
  • elektronicznej zgłaszanej na formularzu uwag, opinii i wniosków do Urzedu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: lub za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej przy projekcie uchwały https://forms.gle/Y253CMkEi3f33DZa7
Pozostałymi formami konsultacji społecznych będą:
  • spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi i pozostałymi zainteresowanymi osobami w dniu 24.01.2024 r., o godzinie 11.00 w Centrum Kultury w Dobrej.
  • zbieranie uwag podczas warsztatów online prowadzonych w aplikacji Google Meet w dniu 29.01.2024 r. w godzinach od 14.30 do 16.30, w przypadku zainteresowania udziałem prosimy o zgłaszanie udziału poprzez formularz online  -https://forms.gle/ajVS2bpEry1DCfk6A
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 33 300 30 43 lub mailowo pisząc na adres .
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 29

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-08 23:52:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-08 23:52:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-29 08:27:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
197 raz(y)