Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 28 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6220.4.2023.ZS
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-08-28 23:56:10 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
IGOŚR.6220.4.2023.ZS _Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwość wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Skęczniew - Zborów”
Dobra, dnia 28 sierpnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.4.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwość wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Skęczniew - Zborów”, Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 07.08.2023r.. opinię znak: WOO-II.4220.124.2023.ET.3 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 23.05.2023r znak: ON-NS.9011.7.28.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
- Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole wydał opinię z dnia 10.08.2023 r. znak: PO.ZZŚ.5.4901.206.2023.KOg o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W dniu 18.08.2023 r. Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wystosował sprostowanie w sprawie wystąpienia omyłki pisarskiej w wydanej opinii z dnia 10.08.2023r.
- Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia. - Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
- Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: : „Przebudowie drogi w miejscowości Skęczniew - Zborów”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 24.08.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23