Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-25 13:16:59 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

  1. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Miejskim w Dobrej odbywa się każdego dnia w godzinach pracy.
  2. Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w piątki w godzinach 14:30 - 15:30 (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu). W przypadku gdy w piątek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu.
  3. Sekretarz i Zastępca Burmistrza przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia w godzinach pracy Urzędu, w ramach swoich możliwości.
  4. Pozostali pracownicy Urzędu przyjmują klientów codziennie w obrębie ustalonych godzin przyjęć.
  5. Referat Organizacyjny prowadzi centralny rejestr skarg i wniosków indywidualnych wpływających do Urzędu oraz skarg zgłoszonych w czasie przyjęć interesantów przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza.
  6. Stosownie do przepisu art. 16a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 995 z późn. zm.) Rada powiatu rozpatruje: skargi na działania zarządu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji. Zasady i tryb działania komisji skarg, wniosków i petycji określa statut powiatu.
  7. Stosownie do przepisu art. 18b ustawy o samorządzie gminnym Rada gminy rozpatruje skargi na działania wójta i gminnych jednostek organizacyjnych; wnioski oraz petycje składane przez obywateli; w tym celu powołuje komisję skarg, wniosków i petycji. Zasady i tryb działania komisji skarg, wniosków i petycji określa statut gminy.