Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-01-13 14:22:34 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
IGOŚR.6220.1.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.8.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 05.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,, Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzechta.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23