Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o LXXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej 29 lutego 2024 roku (czwartek) o godz. 9:00

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-28 09:40:14 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 23 lutego 2024 roku

RO.0002.4.2024

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 29 lutego 2024 roku (czwartek)  o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
1. Porządek obrad:
2. Otwarcie Sesji.
3. Stwierdzenie quorum.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu z LXIX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Przyjęcie protokołu z LXX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
9. Sprawy samorządu.
10. Sprawozdanie z działalności Komendanta Policji wraz z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Dobra w roku 2023.
11. Informacja w sprawie wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Gminy Dobra.
12. Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2023 rok.
13. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2023 roku.
14. Informacja z przeprowadzonych konsultacji społecznych z mieszkańcami na temat projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
15. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za 2023 r.
16. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań w tym zakresie.
17. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów-Kawęczyn-Mikulice - opracowanie dokumentacji projektowej” – projekt nr LXXI/484/2024;
2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4503P w m. Dobra i Długa Wieś” – projekt nr LXXI/485/2024;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok  – projekt nr LXXI/486/2024;
4) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXI/487/2024;
5) w sprawie wskazania wstępnego miejsca lokalizacji przystanku komunikacyjnego w pasie drogi powiatowej nr 4497P Przykona-Dobra w miejscowości Ugory gmina Dobra – projekt nr LXXI/488/2024.
18. Wolne wnioski i informacje.
19. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil