Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-07 13:32:28 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
IGOŚR.6825.1.2024
Dobra 28 maja 2024 r.
Protokół inwentaryzacyjny nr 2/2024
sporządzony w związku z zamiarem nabycia przez Gminę Dobra w drodze komunalizacji niżej wymienionych nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra (powiat turecki), stanowiących własność Skarbu Państwa, w trybie art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 1990 r., poz. 191 ze zm.).
L.p.
|
Obręb ewidencyjny
|
Nr ewid. działki
|
Powierzchnia
|
Rodzaj użytkowania
|
Nr Księgi Wieczystej
|
Własność, użytkowanie, zarząd
|
Uwagi
|
1.
|
Moczydła
|
99
|
0,66 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
2.
|
Moczydła
|
156
|
0,03 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
3.
|
Moczydła
|
157
|
0,77 ha
|
Droga
|
KN1T/00062521/9
|
Własność
Skarbu Państwa
|
Brak zobowiązań i praw
|
Do wyłożonego protokołu można składać uwagi i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Dobrej, pokój nr 9, tel. 63 279 99 26. Po okresie wyłożenia oraz rozpatrzeniu ewentualnych uwag i zastrzeżeń, protokół inwentaryzacyjny zostanie przekazany Wojewodzie Wielkopolskiemu, jako załącznik do wniosku o przekazanie Gminie Dobra ww. działek.
Niniejszy protokół wyłożono do publicznego wglądu na okres 30 dni, tj. od 28 maja 2024 r. do 27 czerwca 2024 r. poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej (https://bip.dobra24.pl/).
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
tel. 63 279 99 26
tel. 63 279 99 26