Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 10.2023Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 10.2023Szczegóły informacji
10.2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”.
Data złożenia: 2023-10-03
Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 11.2024, 4.2024, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023