ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 4.2024Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 4.2024

Szczegóły informacji

4.2024

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1 , obręb Skęczniew, gmina Dobra”.

Data złożenia: 2024-02-16

Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 11.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony