Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 4.2024Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 4.2024Szczegóły informacji
4.2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1 , obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Data złożenia: 2024-02-16
Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 11.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023