ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 3.2024Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 3.2024

Szczegóły informacji

3.2024

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz B

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy decyzji: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: „Budowa 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 35 oraz 36, obręb Januszówka, gmina Dobra”.

Znak sprawy: IGOŚR.6220.3.2024.SW

Data wydania: 2024-07-16

Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie: Burmistrz Dobrej

Nazwa podmiotu którego dotyczy decyzja: osoba fizyczna

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 11.2024, 4.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023

« powrót do poprzedniej strony