Rejestr zmian
Szczegóły informacji
17.2022
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi w miejscowości Dąbrowica Kolonia, dz. ewid. nr 66, obręb Dąbrowica Kolonia”
Data złożenia: 2022-12-30
Dane wnioskodawcy: Gmina Dobra
Wyszczególnienie załączników do wniosku: Karta informacyjna przedsięwzięcia Wypis z rejestru gruntów Mapa ewidencyjna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 17.2022
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 13.2024, 4.2023, 10.2022, IGOŚR.6220.1.2023.ZS, 4.2023, 3.2023, 18.2022, 16.2022, 15.2022, 17.2022, 17.2022, 12.2022, 1.2023, 13.2022, 12.2022, 11.2022, 18.2022, 16.2022, 18.2022, 15.2022