Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

11.2024

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Wycinka drzew pod budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczego w zabudowie zagrodowej w gospodarstwie rolnym” na działce oznaczonej nr. ew. 100/3 obręb Zagaj, gmina Dobra.

Data złożenia: 2024-06-24

Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna

Wyszczególnienie załączników do wniosku:    

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023

Załączniki