Rejestr zmian
Szczegóły informacji
3.2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz B
Zakres przedmiotowy decyzji: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: „Budowa 9 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 35 oraz 36, obręb Januszówka, gmina Dobra”.
Znak sprawy: IGOŚR.6220.3.2024.SW
Data wydania: 2024-07-16
Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie: Burmistrz Dobrej
Nazwa podmiotu którego dotyczy decyzja: osoba fizyczna
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 11.2024, 4.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023