Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o LVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 lutego 2023 roku (wtorek) o godz. 10:30
Informacja ogłoszona dnia 2023-02-23 09:23:37 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 20 luty 2023 roku
RO.0002.2.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 tj) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 lutego 2023 roku (wtorek) o godz. 10:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra za 2022 rok.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra – projekt Nr LVIII/393/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Dobra – projekt Nr LVIII/394/2023;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok – projekt Nr LVIII/395/2023.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil
Dobra, dnia 20 luty 2023 roku
RO.0002.2.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 tj) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 lutego 2023 roku (wtorek) o godz. 10:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra za 2022 rok.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra – projekt Nr LVIII/393/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Dobra – projekt Nr LVIII/394/2023;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok – projekt Nr LVIII/395/2023.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-23 09:23:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-23 09:23:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-26 08:44:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 339 raz(y) |