Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o LIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 19 kwietnia 2023 roku (środa) o godz. 10:00

Informacja ogłoszona dnia 2023-04-17 21:08:17 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ

Dobra, dnia 12 kwietnia 2023 roku
 
RO.0002.3.2023

ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 tj) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 19 kwietnia 2023 roku (środa) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z działalności Komendanta Policji wraz z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Dobra w 2022 roku.
8. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2022 roku.
9. Informacja z realizacji Programu Współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi za 2022 rok.
10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2022 rok.
11. Sprawozdanie z działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za rok 2022.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2013 roku, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania – projekt Nr LIX/398/2023;
2) w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Dobra - projekt Nr LIX/399/2023;
3) w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku - projekt Nr LIX/400/2023;
4) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LIX/401/2023;
5) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LIX/402/2023.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-17 21:08:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-17 21:08:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
291 raz(y)