Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Informacja ogłoszona dnia 2023-06-15 10:51:36 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
 
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
 
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2022 rok:
 1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - projekt Nr LXI/408/2023.
 
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
 1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
 4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
 5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
    a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
    b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022;
 6) dyskusja;
 7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/409/2023;
 8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/410/2023.
 
10. Podjęcie uchwał:
 1) w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników - projekt Nr LXI/411/2023;
 2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXI/412/2023;
 3) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXI/413/2023.
 
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 10:51:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 10:51:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
315 raz(y)