Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00

Informacja ogłoszona dnia 2023-12-07 13:56:33 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 29 listopada 2023 roku

RO.0002.10.2023

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.

9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
 
3) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2023;
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
 
4) w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok:
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
 
5) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Dobra, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
 
10. Apel w sprawie zmiany uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wprowadzenia, na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów  w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
 
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-07 13:56:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-07 13:56:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-22 08:36:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
145 raz(y)