Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o LXVI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00
Informacja ogłoszona dnia 2023-12-07 13:56:33 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 29 listopada 2023 roku
RO.0002.10.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 14 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2023;
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
4) w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok:
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
a) przedstawienie projektu uchwały,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
5) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Dobra, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
6) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra w trybie bezprzetargowym;
7) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich;
8) w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego;
9) w sprawie utworzenia ośrodka wsparcia dziennego „Klub Senior+ w Dobrej”;
10) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ostrówek do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
11) w sprawie zgłoszenia Sołectwa Ugory do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”;
12) w sprawie zarządzenia poboru niektórych podatków stanowiących dochód gminy w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów;
10. Apel w sprawie zmiany uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wprowadzenia, na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
11. Apel w sprawie wystąpienia do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej o podjęcie inicjatywy ustawodawczej w zakresie nowelizacji ustaw kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i innych powiązanych tematycznie.
12. Oświadczenie w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji na terenie gminy Dobra.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zamknięcie obrad.
14. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-07 13:56:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-07 13:56:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-22 08:36:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 145 raz(y) |