Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Informacja ogłoszona dnia 2023-12-22 08:31:49 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
RO.0002.11.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023;
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-22 08:31:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-22 08:31:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 10:17:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 143 raz(y) |