ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetarg

Pobierz dane XML Przetarg numer: 2/2023Drukuj informację Przetarg numer: 2/2023

Szczegóły informacji

Przetarg numer: 2/2023

Ogłaszający: Burmistrz Dobrej

Rodzaj: dzierżawa nieruchomości

Dotyczy: przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę części nieruchomości gruntowej rolnej o pow. 2,01253 ha, położonej w obrębie Długa Wieś, gm. Dobra oznaczonej numerem ewidencyjnym 497/4 o całkowitej pow. 6,0376 ha

Ogłoszono dnia: 2023-08-11 15:00:00 przez

Data przetargu

2023-09-20 10:00:00

Miejsce

Urząd Miejski w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra - sala posiedzeń, pokój nr 13, I piętro

Księga wieczysta

KN1T/00028493/3

Cena wywoławcza

1 100 zł

Wadium

100,00 zł

Opis

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 i 1113) Burmistrz Dobrej ogłasza przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę części nieruchomości gruntowej rolnej o pow. 2,01253 ha, położonej w obrębie Długa Wieś, gm. Dobra oznaczonej numerem ewidencyjnym 497/4 o całkowitej pow. 6,0376 ha, dla której Sąd Rejonowy w Turku, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KN1T/00028493/3. Część nieruchomości będąca przedmiotem dzierżawy położona jest w miejscowości Długa Wieś, gm. Dobra, w bezpośrednim sąsiedztwie terenów mieszkaniowych z usługami nieuciążliwymi, z dostępem do sieci elektrycznej i wodociągowej, dostęp do drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dobra przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej w Dobrej Nr IV/30/11 z dnia 17 lutego 2011 roku, grunty znajdują się w strefie I P zurbanizowanej – podstrefie przemysłu. Cena wywoławcza rocznej stawki czynszu dzierżawnego gruntu rolnego wynosi 1 100 zł (tysiąc sto złotych 0/100) określona na podstawie Zarządzenia Nr RO.SO.0050.86.2021 Burmistrza Dobrej z dnia 27 października 2021 r. O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu z tym, że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych. Przetarg odbędzie się w dniu 20 września 2023 r. o godz. 10:00 w sali posiedzeń nr 13 Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium, w wysokości. (słownie: sto złotych 00/100) na konto Urzędu Miejskiego w Dobrej, Bank Spółdzielczy Malanów O/Dobra 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011, przy czym kwota wadium musi wpłynąć na konto urzędu do dnia 14 września 2023 r. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny czynszu dzierżawnego. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio: odwołania przetargu, zamknięcia przetargu, unieważnienia przetargu, zakończenia przetargu wynikiem negatywnym. Przetarg odbędzie się chociażby do przetargu przystąpiła jedna osoba spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. Burmistrz zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny. Przetarg przeprowadza Komisja przetargowa powołana przez Burmistrza Dobrej – Zarządzeniem nr RO.0050.37.2023 z dnia 11 sierpnia 2023 r. Podpisanie umowy na dzierżawę nastąpi najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Roczny czynsz płatny będzie w II równych ratach do 15 marca i do 15 września każdego roku, z tym że czynsz za rok 2023 r., za okres od rozpoczęcia trwania umowy, płatny będzie jednorazowo w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wadium nie podlega zwrotowi, jeżeli osoba ustalona jako dzierżawca nie stawi się w wyznaczonym terminie do zawarcia umowy dzierżawy. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu. Ponadto oferent powinien zapoznać się z regulaminem przetargu, który dostępny jest na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra: bip.dobra24.pl. Dodatkowych informacji na temat przetargu udziela się w Urzędzie Miejskim w Dobrej - pokój nr 9 lub telefonicznie pod numerem 63 279 99 26. Ogłoszenie o przetargu wywieszone zostało na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, a ponadto dostępne jest na stronie internetowej urzędu www.dobra24.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie bip.dobra24.pl.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-15 18:11:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-15 18:11:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-21 12:25:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
97 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony