ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 kwietnia 2023 roku nr IGOŚR.6733.5.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.5.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie do siedmiu mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie, na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Dobra, dnia 6 kwietnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.5.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Powiatu Tureckiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie do siedmiu mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie, na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 06.04.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.

Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-06 21:21:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-06 21:21:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 10:15:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 kwietnia 2023 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.17.2022

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.ROŚ.6220.17.2022_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowie drogi w miejscowości Dąbrowica Kolonia, dz. ewid. nr 66, obręb Dąbrowica Kolonia”
 
Dobra, dnia 3 kwietnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.ROŚ.6220.17.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1029) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2000), w nawiązaniu do wniosku Inwestora: Gminy Dobra z siedzibą przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowie drogi w miejscowości Dąbrowica Kolonia, dz. ewid. nr 66, obręb Dąbrowica Kolonia” , Burmistrz Dobrej zawiadamia o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi w miejscowości Dąbrowica Kolonia, dz. ewid. nr 66, obręb Dąbrowica Kolonia”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
 
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra,  pokój nr 7 w godzinach urzędowania.
 
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
 
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
 
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
 
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej: https://bip.dobra24.pl.
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 03.04.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-03 23:51:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-03 23:51:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 10:15:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
248 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 kwietnia 2023 roku nr IGOŚR.6733.1.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.1.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia na terenie położonym w miejscowości Skęczniew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 149/1, 156/1, 184/2, 155/3, 185/2, 186/8, 186/21, 186/22, 173/3, 438/9, 155/1, 155/2 (obręb Skęczniew).
 
Dobra, dnia 3 kwietnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.1.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 3 kwietnia 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia na terenie położonym w miejscowości Skęczniew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 149/1, 156/1, 184/2, 155/3, 185/2, 186/8, 186/21, 186/22, 173/3, 438/9, 155/1, 155/2 (obręb Skęczniew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 3 kwietnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-03 23:28:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-03 23:28:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 10:15:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
234 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 marca 2023 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.16.2022

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.ROŚ.6220.16.2022_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Zborów, dz. ewid. nr 52/1, obręb Zborów”.
 
Dobra, dnia 31 marca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.ROŚ.6220.16.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 ze zm.) w nawiązaniu do wniosku Inwestora: Gminy Dobra z siedzibą przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Zborów, dz. ewid. nr 52/1, obręb Zborów” , Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 31 marca 2023 r. opinię znak: WOO-II.4220.7.2023.MZ.3 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 11 stycznia 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.3.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wydał opinię z dnia 24 stycznia 2023 r. znak: PO.ZZŚ.5.4901.12.2023.KOg o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  4. Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.     
  5. Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
  6. Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Zborów, dz. ewid. nr 52/1, obręb Zborów”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31.03.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
 
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-01 12:55:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-01 12:55:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 08:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 29 marca 2023 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.15.2022

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.ROŚ.6220.15.2022_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowie drogi w miejscowości Skęczniew, dz. ewid. nr 111, obręb Skęczniew”.
 
Dobra, dnia 29 marca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.ROŚ.6220.15.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 ze zm.) w nawiązaniu do wniosku Inwestora: Gminy Dobra z siedzibą przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowie drogi w miejscowości Skęczniew, dz. ewid. nr 111, obręb Skęczniew” , Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 27 marca 2023 r. opinię znak: WOO-II.4220.8.2023.AON.2 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 11 stycznia 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.2.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wydał opinię z dnia 24 stycznia 2023 r. znak: PO.ZZŚ.5.4901.11.2023.KOg o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  4. Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.     
  5. Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
  6. Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowie drogi w miejscowości Skęczniew, dz. ewid. nr 111, obręb Skęczniew”.
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 29.03.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
 
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-31 11:24:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-31 11:24:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 11:55:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
272 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 31 marca 2023 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2023 r. na obszarze województwa wielkopolskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-31 11:13:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-31 11:13:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 08:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
238 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu z dnia 24 marca 2023 roku nr PO.ZUZ.5.4210.161.2022.EK

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu z dnia 24 marca 2023 roku nr PO.ZUZ.5.4210.161.2022.EK w sprawie zawiadomienia stron o wszczęciu postpowania administracyjnego na wniosek Zakładu Usług Wodnych Sp. z o.o. w Koninie z dnia 28.10.2022 r., w sprawie:
  • wygaszenia pozwolenia wodnoprawnego znak: 05.6341.82.2012 wydanego przez Starostę Tureckiego w dniu 21 stycznia 2013 roku, w części dotyczącej szczególnego korzystania z wód polegającego na odprowadzaniu sklarowanych w odstojniku wód popłuczynach do śródpolnego rowu melioracyjnego w km 1+040 zlokalizowanego na działce o nr ewid. 337 w m. Piekary, gm. Dobra;
oraz w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:
  • usługę wodną obejmującą odprowadzanie sklarowanych w odstojniku wód popłuczynach pochodzących ze stacji uzdatniania wody poprzez wylot zlokalizowany na działce oznaczonej numerem ewid. 337 w m. Piekary, gm. Dobra, pow. turecki, do rowu śródpolnego w km 01+040.
     
    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
    Zarząd Zlewni w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 1, 98-200, Sieradz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-30 10:35:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-30 10:35:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 08:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
261 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

CZYSTE POWIETRZE - spotkanie informacyjne 27 marca 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 20 marca 2023 roku
 
Szanowni Państwo,
 
Burmistrz Dobrej serdecznie zaprasza na spotkanie informacyjne dla Mieszkańców w ramach Programu Priorytetowego “Czyste Powietrze”, które odbędzie się dnia 27 marca 2023 r. (poniedziałek) o godz. 16:00 w strażnicy OSP Mikulice.
 
Podczas spotkania będzie można  zapoznać się z założeniami programu, rodzajami przedsięwzięć, na które można uzyskać dofinansowanie, jak również sposobu składania wniosków o dofinansowanie oraz zasad realizacji i rozliczania przedsięwzięć.
 
„Czyste Powietrze” to kompleksowy program pro-ekologiczny, którego celem jest poprawa jakości powietrza, zmniejszenie lub uniknięcie emisji pyłów i innych zanieczyszczeń wprowadzanych do atmosfery przez domy jednorodzinne oraz poprawę efektywności energetycznej budynków.
 
Program zakłada dofinansowanie do wymiany starych kotłów na paliwo stałe tzw. kopciuchów oraz termomodernizacji budynków jednorodzinnych. Skierowany jest do osób fizycznych będących właścicielami domów jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych wydzielonych w budynku jednorodzinnym.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-21 22:19:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-21 22:19:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:40:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
280 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 marca 2023 roku nr IGOŚR.6733.4.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.4.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 429 i 543 (obręb Miłkowice).
 
Dobra, dnia 20 marca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.4.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 429 i 543 (obręb Miłkowice).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20.03.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-20 16:18:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-20 16:18:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 08:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
261 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 marca 2023 roku nr IGOŚR.6733.3.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.3.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Mikulice i Stefanów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 152 i 308 (obręb Mikulice) oraz dz. nr 204, 102, 132, 104 (obręb Stefanów).
 
Dobra, dnia 20 marca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.3.2023
 
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Mikulice i Stefanów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 152 i 308 (obręb Mikulice) oraz dz. nr 204, 102, 132, 104 (obręb Stefanów).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20.03.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-20 16:14:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-20 16:14:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-08 08:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
242 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji