ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-01-08 19:42:33 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Szczegółowe informacje dotyczące zasad udostępnienia danych zawartych w niżej wymienionych zbiorach
można uzyskać bezpośrednio w komórkach organizacyjnych

 
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Organizacyjnym (RO)
1) Rejestr zarządzeń Burmistrza Dobrej
2)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Spraw Społecznych (RSS)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa (IGOŚR)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Finansowo - Podatkowym (FP)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Urzędzie Stanu Cywilnego (USC)
 
« powrót do poprzedniej strony