ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-01-08 19:42:33 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Szczegółowe informacje dotyczące zasad udostępnienia danych zawartych w niżej wymienionych zbiorach
można uzyskać bezpośrednio w komórkach organizacyjnych

 
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Organizacyjnym (RO)
1) Rejestr zarządzeń Burmistrza Dobrej
2) Rejestr upoważnień i pełnomocnictw
3) Rejestr kontroli zewnętrznych
4) Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego
5) Rejestr stwierdzenia własnoręczności podpisu i za zgodność z oryginałem
6) Ewidencja kart drogowych samochodów służbowych
7) Ewidencja delegacji służbowych
8) Archiwum zakładowe Urzędu Miejskiego w Sobrej
9) Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych archiwum zakładowego
10) Rejestr wniosków w sprawach o udostępnianie informacji publicznej
11) Rejestr decyzji w sprawach o udostępnianie informacji publicznej

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Spraw Społecznych (RSS)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa (IGOŚR)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Finansowo - Podatkowym (FP)
1) Rejestr akt osobowych
2) Rejestr absencji chorobowej pracowników
3) Ewidencja pracowników podlegających obowiązkowi służby wojskowej
4) Ewidencja szkoleń
5) Ewidencja wyjść pracowników Urzędu
6) Rejestr badań profilaktycznych
7) Rejestr szkoleń BHP
8) Rejestr wypadków przy pracy
 

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)

Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Urzędzie Stanu Cywilnego (USC)
Ewidencja kart osób przyjmowanych przez Burmistrza Miasta i Z-cę Burmistrza Miasta w ramach przyjęcia stron
« powrót do poprzedniej strony