Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Dobrej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-01-08 19:42:33 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Szczegółowe informacje dotyczące zasad udostępnienia danych zawartych w niżej wymienionych zbiorach
można uzyskać bezpośrednio w komórkach organizacyjnych
można uzyskać bezpośrednio w komórkach organizacyjnych
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Organizacyjnym (RO)
1) Rejestr zarządzeń Burmistrza Dobrej
1) Rejestr zarządzeń Burmistrza Dobrej
2) Rejestr upoważnień i pełnomocnictw
3) Rejestr kontroli zewnętrznych
4) Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego
5) Rejestr stwierdzenia własnoręczności podpisu i za zgodność z oryginałem
6) Ewidencja kart drogowych samochodów służbowych
6) Ewidencja kart drogowych samochodów służbowych
7) Ewidencja delegacji służbowych
8) Archiwum zakładowe Urzędu Miejskiego w Dobrej
9) Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych archiwum zakładowego
10) Rejestr wniosków w sprawach o udostępnianie informacji publicznej
11) Rejestr decyzji w sprawach o udostępnianie informacji publicznej
9) Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych archiwum zakładowego
10) Rejestr wniosków w sprawach o udostępnianie informacji publicznej
11) Rejestr decyzji w sprawach o udostępnianie informacji publicznej
12) Rejestr skarg i wniosków
13) Rejestr petycji
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Spraw Społecznych (RSS)
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa (IGOŚR)
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Finansowo - Podatkowym (FP)
1) Rejestr akt osobowych
2) Rejestr absencji chorobowej pracowników
3) Ewidencja pracowników podlegających obowiązkowi służby wojskowej
4) Ewidencja szkoleń
5) Ewidencja wyjść pracowników Urzędu
6) Rejestr badań profilaktycznych
7) Rejestr szkoleń BHP
2) Rejestr absencji chorobowej pracowników
3) Ewidencja pracowników podlegających obowiązkowi służby wojskowej
4) Ewidencja szkoleń
5) Ewidencja wyjść pracowników Urzędu
6) Rejestr badań profilaktycznych
7) Rejestr szkoleń BHP
8) Rejestr wypadków przy pracy
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju (PSR)
Wykaz Rejestrów, Ewidencji i Archiwów prowadzonych w Urzędzie Stanu Cywilnego (USC)
Ewidencja kart osób przyjmowanych przez Burmistrza Miasta i Z-cę Burmistrza Miasta w ramach przyjęcia stron