ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Małe granty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-04-19 09:53:29 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

W dniu 30.03.2023 r. Polskie Towarzystwo Turystyczno Krajoznawcze Oddział Turek NIP 668-197-03-74, z siedzibą Plac Wojska Polskiego 1, 62-700 Turek, złożyło do Burmistrza Dobrej  ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2023 r. poz. 571) na realizację zadania publicznego pn.: „Organizacja i prowadzenie działań i inicjatyw służących upowszechnianiu i promocji turystyki i krajoznawstwa”.
 
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty (do 28.04.2023 r.) może zgłosić uwagi dotyczące oferty, przekazując je do Referatu Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub pocztą elektroniczną na adresy: .
 
Treść oferty oraz formularz uwag do oferty dostępne są jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony