ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Petycje informacje ogólne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Petycje informacje ogólne

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-25 11:14:24 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Przedmiot petycji
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
O uznaniu pisma za petycję decyduje treść żądania, a nie jego forma zewnętrzna.
 
Składanie petycji
Petycję można złożyć pisemnie:
1) pocztą przesyłając na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
2) pocztą elektroniczną przesyłając na adres ,
3) w formie dokumentu elektronicznego przesyłając na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP)
Nie można złożyć petycji ustnie do protokołu oraz telefonicznie.
« powrót do poprzedniej strony