ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS
 
IGOŚR.6220.1.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”
 
Dobra, dnia 23 czerwca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.1.2023.ZS
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2000, w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), zawiadamiam, o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
 
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra,  pokój nr 7 w godzinach urzędowania.
 
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
 
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
 
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 35

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świetochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-26 07:53:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-26 07:53:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:01:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
244 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Alert RCB (21.06) – burze z gradem

Akapit nr 1 - brak tytułu

„Uwaga! Dziś (21.06) możliwe wystąpienie gwałtownych burz z gradem i silnego wiatru. Zachowaj ostrożność i zabezpiecz rzeczy, które może porwać wiatr. ”
 
 
Alert RCB o tej treści został wysłany do odbiorców na terenie województwa:
- śląskiego;
- pomorskiego;
- opolskiego;
- małopolskiego;
- łódzkiego;
- wielkopolskiego;
- kujawsko-pomorskiego;
- dolnośląskiego;
- zachodniopomorskiego: powiaty - koszaliński, sławieński, szczecinecki, wałecki i Koszalin;
- świętokrzyskiego: powiaty - buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, konecki, pińczowski, skarżyski, włoszczowski i Kielce;
- warmińsko-mazurskiego: powiaty - elbląski, iławski, nowomiejski, Elbląg;
- mazowieckiego: powiaty - gostyniński, Płock, płocki, przysuski, sierpecki, sochaczewski, szydłowiecki, żuromiński
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-21 09:52:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-21 09:52:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 08:20:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
255 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Program poprawy warunków fitosanitarnych rodzin pszczelich poprzez wsparcie zakupu węzy pszczelej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 12:54:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 12:55:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:41:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
237 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Bezpłatne badania mammograficzne w szpitalu w Turku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 12:50:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 12:50:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:41:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Bezpłatne znakowanie rowerów

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,
 
Podczas obchodów Dni Dobrej odbędzie się bezpłatne znakowanie rowerów.
 
 
Właściciele jednośladów będą mogli skorzystać z tej usługi 18 czerwca przy Zespole Dworsko-Parkowym w Długiej Wsi, od godziny 15:00, pod namiotem Komendy Powiatowej Policji w Turku.
 
Znakowanie rowerów będzie odbywało się w ramach e-usługi WIBEROO – Wielkopolski Bezpieczny Rower.
 
Aby oznakować swój rower potrzebny będzie dowód osobisty oraz dowód zakupu roweru. W przypadku braku dowodu zakupu policjanci sprawdzą rower pod kątem legalności i wprowadzą go do systemu.
 
Jak wygląda znakowanie? Funkcjonariusze zabezpieczają rower, naklejając na niego specjalną nalepkę z hasłem „Twój rower – Twoja własność”, która zawiera unikatowy numer jednośladu. Numer wprowadzany jest do policyjnej bazy danych. Jednoślad znaczony jest także flamastrem fluorescencyjnym w co najmniej dwóch miejscach – znanych tylko policji i właścicielowi roweru.
 
Uwaga! Podczas znakowana rowerów należących do małoletnich konieczna jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 12:47:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 12:47:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:40:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
 
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
 
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2022 rok:
 1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - projekt Nr LXI/408/2023.
 
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
 1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
 4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
 5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
    a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
    b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022;
 6) dyskusja;
 7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/409/2023;
 8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/410/2023.
 
10. Podjęcie uchwał:
 1) w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników - projekt Nr LXI/411/2023;
 2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXI/412/2023;
 3) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXI/413/2023.
 
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 10:51:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 10:51:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
316 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.7.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.7.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji, w sprawie znak IGOŚR.6733.7.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/11, 237/20, 237/15, 237/3 (obręb Chrapczew).
 
Dobra, dnia 14 czerwca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.7.2023
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 czerwca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.7.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/11, 237/20, 237/15, 237/3 (obręb Chrapczew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 15 czerwca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 09:54:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 09:55:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:01:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
228 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprawozdania Rb za 2023 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kmieć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-14 09:19:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-14 09:19:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-16 10:12:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Turecka Izba Gospodarcza wraz z Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie zapraszają do udziału w szkoleniu dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach organizowanym w związku z ogłoszonymi naborami wniosków o dofinansowanie Nr FEWP.10.02-IZ.00-001/23 oraz Nr FEWP.10.02-IZ.00-002/23.
 
Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. kryteria wyboru projektów oraz dokumentacja dotycząca obu naborów, a także przedstawione zostaną wskazówki i dobre praktyki dotyczące realizacji projektów.
 
Zapraszamy na spotkanie w dniu 19.06.2023r. w Turku w godzinach 10:00 - 14:30 w sali bankietowej  Hostelu Barbórka, ul. Legionów Polskich 8, 62-700 Turek.
 
Zgłoszenia do udziału w szkoleniach prosimy dokonywać w terminie do 16 czerwca 2023r. do godz. 14:00 poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod poniższym linkiem:
 
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości na temat organizowanego wydarzenia prosimy o kontakt z pracownikami działu ds. informacji, promocji i komunikacji społecznej, tj. Anetą Majewską (tel. 693 457 684) lub Martyną Prus (tel. 603 393 843).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-14 08:50:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-14 08:50:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 08:20:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.10.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.10.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie podziemnego zbiornika na wody opadowe i roztopowe wraz z instalacją nawadniającą tereny zieleni oraz instalacją oświetleniową na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1732/7 (obręb Dobra).
 
Dobra, dnia 13 czerwca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.10.2023
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie podziemnego zbiornika na wody opadowe i roztopowe wraz z instalacją nawadniającą tereny zieleni oraz instalacją oświetleniową na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1732/7 (obręb Dobra).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14.06.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świetochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-14 08:42:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-14 08:42:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:01:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
197 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji