Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS
IGOŚR.6220.1.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”
Dobra, dnia 23 czerwca 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.1.2023.ZS
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2000, w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), zawiadamiam, o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach urzędowania.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrej.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 35
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świetochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-26 07:53:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-26 07:53:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 08:01:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 244 raz(y) |
Alert RCB (21.06) – burze z gradem
Akapit nr 1 - brak tytułu
„Uwaga! Dziś (21.06) możliwe wystąpienie gwałtownych burz z gradem i silnego wiatru. Zachowaj ostrożność i zabezpiecz rzeczy, które może porwać wiatr. ”
Alert RCB o tej treści został wysłany do odbiorców na terenie województwa:
- śląskiego;
- pomorskiego;
- opolskiego;
- małopolskiego;
- łódzkiego;
- wielkopolskiego;
- kujawsko-pomorskiego;
- dolnośląskiego;
- zachodniopomorskiego: powiaty - koszaliński, sławieński, szczecinecki, wałecki i Koszalin;
- świętokrzyskiego: powiaty - buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, konecki, pińczowski, skarżyski, włoszczowski i Kielce;
- warmińsko-mazurskiego: powiaty - elbląski, iławski, nowomiejski, Elbląg;
- mazowieckiego: powiaty - gostyniński, Płock, płocki, przysuski, sierpecki, sochaczewski, szydłowiecki, żuromiński
Pobierz dane XML Alert RCB (21.06) – burze z gradem Drukuj informację Alert RCB (21.06) – burze z gradem
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-21 09:52:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-21 09:52:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:20:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 255 raz(y) |
Program poprawy warunków fitosanitarnych rodzin pszczelich poprzez wsparcie zakupu węzy pszczelej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Program poprawy warunków fitosanitarnych rodzin pszczelich poprzez wsparcie zakupu węzy pszczelej Drukuj informację Program poprawy warunków fitosanitarnych rodzin pszczelich poprzez wsparcie zakupu węzy pszczelej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-15 12:54:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-15 12:55:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:41:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 237 raz(y) |
Bezpłatne badania mammograficzne w szpitalu w Turku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Bezpłatne badania mammograficzne w szpitalu w Turku Drukuj informację Bezpłatne badania mammograficzne w szpitalu w Turku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-15 12:50:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-15 12:50:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:41:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 220 raz(y) |
Bezpłatne znakowanie rowerów
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Podczas obchodów Dni Dobrej odbędzie się bezpłatne znakowanie rowerów.
Właściciele jednośladów będą mogli skorzystać z tej usługi 18 czerwca przy Zespole Dworsko-Parkowym w Długiej Wsi, od godziny 15:00, pod namiotem Komendy Powiatowej Policji w Turku.
Znakowanie rowerów będzie odbywało się w ramach e-usługi WIBEROO – Wielkopolski Bezpieczny Rower.
Aby oznakować swój rower potrzebny będzie dowód osobisty oraz dowód zakupu roweru. W przypadku braku dowodu zakupu policjanci sprawdzą rower pod kątem legalności i wprowadzą go do systemu.
Jak wygląda znakowanie? Funkcjonariusze zabezpieczają rower, naklejając na niego specjalną nalepkę z hasłem „Twój rower – Twoja własność”, która zawiera unikatowy numer jednośladu. Numer wprowadzany jest do policyjnej bazy danych. Jednoślad znaczony jest także flamastrem fluorescencyjnym w co najmniej dwóch miejscach – znanych tylko policji i właścicielowi roweru.
Uwaga! Podczas znakowana rowerów należących do małoletnich konieczna jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-15 12:47:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-15 12:47:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:40:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 216 raz(y) |
Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2022 rok:
1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - projekt Nr LXI/408/2023.
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok;
3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022;
6) dyskusja;
7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/409/2023;
8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/410/2023.
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników - projekt Nr LXI/411/2023;
2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXI/412/2023;
3) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXI/413/2023.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-15 10:51:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-15 10:51:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-26 08:44:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 316 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.7.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.7.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji, w sprawie znak IGOŚR.6733.7.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/11, 237/20, 237/15, 237/3 (obręb Chrapczew).
Dobra, dnia 14 czerwca 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.7.2023
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 czerwca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.7.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/11, 237/20, 237/15, 237/3 (obręb Chrapczew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 15 czerwca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.7.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.7.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-15 09:54:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-15 09:55:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 08:01:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 228 raz(y) |
Sprawozdania Rb za 2023 rok
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Kmieć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 09:19:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 09:19:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-16 10:12:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 223 raz(y) |
szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Turecka Izba Gospodarcza wraz z Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie zapraszają do udziału w szkoleniu dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach organizowanym w związku z ogłoszonymi naborami wniosków o dofinansowanie Nr FEWP.10.02-IZ.00-001/23 oraz Nr FEWP.10.02-IZ.00-002/23.
Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. kryteria wyboru projektów oraz dokumentacja dotycząca obu naborów, a także przedstawione zostaną wskazówki i dobre praktyki dotyczące realizacji projektów.
Zapraszamy na spotkanie w dniu 19.06.2023r. w Turku w godzinach 10:00 - 14:30 w sali bankietowej Hostelu Barbórka, ul. Legionów Polskich 8, 62-700 Turek.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniach prosimy dokonywać w terminie do 16 czerwca 2023r. do godz. 14:00 poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod poniższym linkiem:
Załączniki
Pobierz dane XML szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach Drukuj informację szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 08:50:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 08:50:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:20:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 215 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.10.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.10.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie podziemnego zbiornika na wody opadowe i roztopowe wraz z instalacją nawadniającą tereny zieleni oraz instalacją oświetleniową na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1732/7 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 13 czerwca 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.10.2023
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie podziemnego zbiornika na wody opadowe i roztopowe wraz z instalacją nawadniającą tereny zieleni oraz instalacją oświetleniową na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1732/7 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14.06.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.10.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 czerwca 2023 roku nr IGOŚR.6733.10.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świetochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 08:42:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 08:42:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 08:01:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 197 raz(y) |